Flagger dere

vet ikke om man er pliktig til å flagge om man har stang, men hva er penget med falggstang om man ikke bruker den.. :)

Etter litt googling så finnes det visst ikke noen slike flaggregler for privatpersoner virker det som.

Vi har ikke fått kjøpt oss flagg enda, men hadde vi hatt så hadde vi nok flagget :)
ja, vi har brukt 2år på å kjøpe :p når vi først har fått flagg så må vi bruke det ;)

Har et sånt lite verandaflagg, men er ikke alltid vi husker å flagge, i dag husket vi det faktisk, og 17 mai husker vi det alltid :)
17.mai pleier jeg alltid å pynte trappa med flagg i blomsterpottene på trappa ;)

Flagger ikke i dag siden jeg kom på flagging for sent. Ikke vant med det fra før.. Må legge inn reminder på flaggdager på tlf.

Vi har flaggstang, men flagger ikke. Eneste dagen vi flagger er 17. mai.
Så dere bruker bare flaggstanga 1 gang iåret? Eller har dere vimpel? :)

17.mai pleier jeg alltid å pynte trappa med flagg i blomsterpottene på trappa ;)

Ja det gjør jeg også :) også med litt bjørkebusker å sånn med passende bånd og flagg på plattingen og på rekkverket å sånn :D Elsker når det begynner å bli grønt og 17 mai :D er ikke lenge igjen nå, merker jeg gleder meg litt :) heheh

Flagger ikke i dag siden jeg kom på flagging for sent. Ikke vant med det fra før.. Må legge inn reminder på flaggdager på tlf.
er bare de 4 dagene i mai jeg husker, så må nok bli minna på de andre flaggdagene :)

Ja, ikke sant :) Tenker vi må få kjøpt oss flagg før 17.mai i hvert fall. Er jo nesten et must å flagge på en sånn fin og høytidelig dag :D
helt klart :) før har jeg bare pynta inngangspartiet med små flagg, for å markere 17.mai ;)

Ja det gjør jeg også :) også med litt bjørkebusker å sånn med passende bånd og flagg på plattingen og på rekkverket å sånn :D Elsker når det begynner å bli grønt og 17 mai :D er ikke lenge igjen nå, merker jeg gleder meg litt :) heheh
ja, er gøy å pynte litt på en sånn dag :) håper været blir med oss i år også. i år er første gang med 3 barn :)

ja, er gøy å pynte litt på en sånn dag :) håper været blir med oss i år også. i år er første gang med 3 barn :)
så koselig da :) Det er jo en av de beste dagene i året for barna, er så koselig å se alle barna løpe rundt i finstasen å kose seg, alltid veldig bløthjertet på sånne dager :p hehe :) min er litt liten ennå til å skjønne så mye av det, men er utrolig stas fordi om :D

har ikke flagg, men hadde garantert flagget i dag om vi hadde :-)

Vi har flaggstang og flagger alltid så fremt vi er hjemme og har mulighet.

Ballkongflagget er oppe :-) vaier så fint i vinden :-)

Har ikke flaggstang eller stativ til balkongen, så flagger dessverre ikke. Gutten min har imidlertid båret og viftet med flagg i dag ettersom skolen hans går i 8. maitog (i tillegg til på 17. mai). De har gått til et sykehjem i nærheten av skolen og der har de sunget og viftet med flagg. Flott tradisjon synes jeg på en dag som er viktig å huske på! :)

Back
Topp