Flagger dere

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
i dag?

Syns det er så lite folk rundt her som flagger..
Vi har akkurat fått et verandaflagg og henger ut flagget på flaggdager, men vi er omtrent den eneste, selv om vi ser andre har flagghengere rundt omkring..

Så har du flagg og flagger du, eller ikke? :)

Vi har verandaflagg , men flagger ikke i dag. Vi er ikke så veldig flinke til å komme på å henge ut flagget om morgenen.

Har ikke noe flagg.
Men om man har stang f.eks er man vel faktisk pliktig til å flagge, er man ikke?

Jeg har ikke flagg så nei, hadde jeg hatt flagg hadde jeg gjort det.

Jeg flagger her på jobb.. Kan ikke flagge hjemme fordi jeg drar før kl 07.. Å da er det ikke lov å henge opp flagget ;)

Vi har flaggstang, men flagger ikke. Eneste dagen vi flagger er 17. mai.

Har et sånt lite verandaflagg, men er ikke alltid vi husker å flagge, i dag husket vi det faktisk, og 17 mai husker vi det alltid :)

Har ikke flagg, men ellers hadde vi flagget i dag ja :-)

Vi har verandaflagg , men flagger ikke i dag. Vi er ikke så veldig flinke til å komme på å henge ut flagget om morgenen.
Jeg hengte det ut etter jeg hadde levert i bhg. Er hjemme i permisjon så kan hende det er derfor jeg legger merke til at nesten ingen flagger :p

Har ikke noe flagg.
Men om man har stang f.eks er man vel faktisk pliktig til å flagge, er man ikke?
vet ikke om man er pliktig til å flagge om man har stang, men hva er penget med falggstang om man ikke bruker den.. :)

Vi flagger! Og jeg er enig med deg, alt for få flagg ute i dag:/

Har flagg men ikke oppheng. Så flagger ikke. Men bruker å gjøre det.

Jeg flagger her på jobb.. Kan ikke flagge hjemme fordi jeg drar før kl 07.. Å da er det ikke lov å henge opp flagget ;)
det er sant, er hjemme i mammaperm så da legger jeg merke til at ingen flagger :p

Har verandaflagg men har ikke tenkt på å flagge, kanskje jeg skal gå ut å henge det opp?

Vi flagger! Og jeg er enig med deg, alt for få flagg ute i dag:/
ja, føler meg nesten alene her :p eller om jeg har tatt feil av datoen :p men er vel som noen hr nevnt at mange drar på jobb før det er lovlig henge ut flagget :)

Har flagg men ikke oppheng. Så flagger ikke. Men bruker å gjøre det.
det er bra, vi har bodd her i 2år så først nå vi har huska å kjøpe flagg og oppheng :p

Back
Topp