Ruger!

Lilla86

Forumet er livet
Endelig er to lange døgn med venting over, og jeg er ruger av et perfekt firedelt egg❤️

Det hadde jeg ikke trodd på mandag, når de fikk ut bare fire egg. Og i hvert fall ikke i går, når bare ett av de fire hadde blitt befruktet.

Nå er jeg ekstremt lettet:happy: Og uansett hvordan det går, er jeg glad for at jeg i hvert fall fikk en sjanse til å bli gravid.

Oppdatering: ble gravid med gullegget❤️

Last edited:
Endelig er to lange døgn med venting over, og jeg er ruger av et perfekt firedelt egg❤️

Det hadde jeg ikke trodd på mandag, når de fikk ut bare fire egg. Og i hvert fall ikke i går, når bare ett av de fire hadde blitt befruktet.

Nå er jeg ekstremt lettet:happy: Og uansett hvordan det går, er jeg glad for at jeg i hvert fall fikk en sjanse til å bli gravid.

Det trengs bare ett perfekt egg, og det er det du ruger på nå ;)

Tusen takk alle tre❤️❤️❤️ Jeg håper! Det hadde vært helt fantastisk å slippe å gå gjennom denne psykiske påkjenningen en gang til.

Gratulerer :) Lykke til med rugingen, håper vi får en boom av positive tester fremover!!:)

Så herlig, gratulerer!!!! :)
Ett gullegg er alt dere trenger, krysser fingrene for dere:)

Gratulerer som ruger. Krysser fingrene for deg! ♡

Gratulerer ♡ Bruker du fructus femina?
Takk❤️ Tja, tok det i går og i forgårs, mens i dag har jeg glemt det:eek: Egentlig tror jeg ikke det har noe for seg da.. Mener det er for å få bedre forhold i livmoren, og der tror jeg Lutinus gjør en god nok jobb. Kommer nok til å ta det litt sporadisk når jeg kommer på det:p

Gratulerer!
Et egg er mer enn nok. Husk at hos meg var det kun ett av 16 egg som overlevde frem til innsettdag (7 befruktet)!!
Det var nok :) Masse lykke til :)

Ang. babyklister så har det vel en litt annen funksjon enn progesteronstøtten, selv om begge skal gjøre forholdene i livmor bedre.

Gratulerer!
Et egg er mer enn nok. Husk at hos meg var det kun ett av 16 egg som overlevde frem til innsettdag (7 befruktet)!!
Det var nok :) Masse lykke til :)

Ang. babyklister så har det vel en litt annen funksjon enn progesteronstøtten, selv om begge skal gjøre forholdene i livmor bedre.
Takk! Og takk for info:-) Da skal jeg finne frem babyklisteret med en gang;)

Back
Topp