Jeg må bare anbefale dere ultrakydklinikken!

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Jeg var hos Dag Harald Hovind på ultralydklinikken i 2006 og 2008. Like fornøyd begge gangene. Du vet hva du får når du går til han; kjempe bra bilder, god stemning og en fantastisk opplevelse!
Jeg bor et stykke unna, så alle mine venner og bekjente har også reist dit, og jeg har enda til gode å se dårlige bilder eller høre om at de er misfornøyde.
Nå er jeg igjen gravid og denne gangen ble 3d bestilt hos noen andre i Oslo området ved ren tilfeldighet(fikk avslag på timen). De reklamerer for det beste ultralydapparatet og at de er drevne.
Jeg hadde gledet meg i lange tider før timen, dette er jo en kjempe opplevelse. Faktisk hadde jeg gledet meg og sett på 3D som et høydepunkt lenge før jeg ble gravid.
Dagen kom og babyen lå så gunstig til som overhode! Men, bildene ble så vanvittig dårlig. De ble så uklare og uskarpe at selv om jeg så rett på ansiktet til babyen, så klarte jeg likevel ikke lage meg noen forestilling om hvordan det så ut.
Så etter en time der inne, følte jeg at jeg fremdeles ikke hadde sett babyen min.
Dagen var litt ødelagt for min del, og jeg tok raskt kontakt med Dag Harald Hovind på ultralydklinikken. Jeg fikk time der uken etter. Da lå babyen veldig ugunstig til; i seteleie med hender og føtter foran ansiktet, og ansiktet helt inni morkaken.
Men likevel kan ikke bildene sammenlignes med bildene jeg fikk på første plassen selv om baby da lå godt og riktig til.
Han er så utrolig flink, trikser og mikser med bildene og et ansikt kommer frem selv om det egentlig skjules. Kvaliteten på bildene er helt rå, og du ser klart og tydelig trekkene til babyen din.

Jeg vil rett og slett dele min erfaring med dere for det er så utrolig kjipt å bli skuffet på en slik dag som du har sett så frem til.
Jeg vil på det varmeste anbefale ultralydklinikken!! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, det samsvarer virkelig med mine forventninger.
Legger ved bilder.
De øverste er tatt første plassen, de andre på ultralydklinikken. Sjekk forskjell på kvaliteten, enda babyen på de øverste bildene ikke har noe fremfor ansiktet, så ble likevel de nederste bildene mye bedre der han har alt mulig foran ansiktet. Kvaliteten kan ikke sammenlignes!

På første plassen ble bildene jeg fikk skrevet ut så dårlig at de bare var å kaste. Så ingenting. På minnepinnen var det dårlige bilder i vanlig 2d og film, ikke 3d.
På ultralydklinikken fikk jeg minnepenn med masse gode bilder og filmer, samt at bildene som ble skrevet ut var kjempe bra. Stor forskjell på papiret, farger og kvalitet.

Så dere som skal bestille i nærmeste frmetid-jeg kan på det varmeste anbefale ultralydklinikken <3

Ha en fin dag!! :-)

Vedlegg

• 1430896681687.jpg
    1430896681687.jpg
    72,1 KB · Visninger: 104
  • 1430896700879.jpg
    1430896700879.jpg
    60,7 KB · Visninger: 101
Last edited:
Super fornøyd med ultralydklinikken i Bergen også! En super dame som virkelig vet hva hun driver med :)

Jeg var når d var i Sandvika, samme som nå er på Lysaker. Han var fantastisk dyktig! Elska jobben sin og var sååå hyggelig! :)

Du vet hva du får når du reiser dit. Ellrr jeg vet hva jeg får siden jeg har vært hos han så mange ganger. Vil bare at andre også skal være klar over det, og ikke gå på en smell slik jeg gjorde. Kjedelig når det koster såpass mye!

Var på Ultralydklinikken på Lysaker. Husker ikke navnet hans. Men superkoselig og flink! :-D Fikk time på dagen også :-)

Veldig fornøyd med den i Bergen også :) Var der på tidlig UL, og fikk kjempefine bilder. Var en veldig rolig og fin opplevelse :)

Back
Topp