Juni!

Ja da er vi helt klart to, men jeg ønsker meg så ett barn til. Alltid sett for meg masse barn, så jeg føler en er litt for lite... Selv om jeg er veldig glad i han altså. Krysser alt for at dette er siste runden vår ja, nå må det gå bra ;)
Jeg trodde alltid at det skulle gå så lett, for min mor har født 7 stykker, og blir visst gravid for ingenting, mens jeg har slitt masse for denne ene :) jeg håper (og tror) at en fødsel er en annen type smerte enn sprøyter og uttak. Jeg syns jo det var kjempevondt med masse blod i buken (som da jeg hadde exu) men det var en smerte som var lettere å takle enn enkelte andre. Nå har jeg aldri prøvd det, og alle opplever nok slikt forskjellig, men jeg tror nå det foreløbig vertfall ;) gleder meg til resultatet jeg, så får resten bare være slitsomt og vondt.. :) krysser fingrene for en fruktbar juni ;)

Jeg trodde alltid at det skulle gå så lett, for min mor har født 7 stykker, og blir visst gravid for ingenting, mens jeg har slitt masse for denne ene :) jeg håper (og tror) at en fødsel er en annen type smerte enn sprøyter og uttak. Jeg syns jo det var kjempevondt med masse blod i buken (som da jeg hadde exu) men det var en smerte som var lettere å takle enn enkelte andre. Nå har jeg aldri prøvd det, og alle opplever nok slikt forskjellig, men jeg tror nå det foreløbig vertfall ;) gleder meg til resultatet jeg, så får resten bare være slitsomt og vondt.. :) krysser fingrene for en fruktbar juni ;)
Det er jo det man tror og ikke minst alle andre, er så lei av spørsmålene om når nummer to kommer, vi har snart prøvd i tre år og folk har maset like lenge...
Juni må være mnd vår ;)

Det er jo det man tror og ikke minst alle andre, er så lei av spørsmålene om når nummer to kommer, vi har snart prøvd i tre år og folk har maset like lenge...
Juni må være mnd vår ;)
Vi går ut fra at Juni er måneden det skjer ja ;)
ja, det er så mange som spør om ikke vi skal ha snart, det må da bli dere neste gang da, og slikt. Jeg skulle gjerne vært en som fronter IVF og er åpen om alt, men både jeg og mannen er litt private av oss, så spørs om vi heller åpner mer opp når babymagen vises og vi endelig kan si at ja NÅ er det vår tur og slik gikk det til ;)

Vi har også familie og venner som stadig vekk spør når vi skal ha barn.
De fleste vet hva vi jobber med,så de vet det ikke er så lett.
Dagene mine går så ufattelig sakte mannen er på jobb i Russland en mnd og jeg tusler her hjemme alene. Jeg er på jobb og er sosial,men tøft å legge seg alene,er ofte da tankene kommer. Håper juni er vår mnd alle sammen. Blir kjekt å følge dere❤️

Vi går ut fra at Juni er måneden det skjer ja ;)
ja, det er så mange som spør om ikke vi skal ha snart, det må da bli dere neste gang da, og slikt. Jeg skulle gjerne vært en som fronter IVF og er åpen om alt, men både jeg og mannen er litt private av oss, så spørs om vi heller åpner mer opp når babymagen vises og vi endelig kan si at ja NÅ er det vår tur og slik gikk det til ;)
Her vil jeg gjerne være åpen, men mannen vil ikke at noen skal vite, så da blir det litt vanskelig. Fikk jo også erfare at det var litt kjipt at jeg hadde fortalt det til noen venninner forrige runde når det ikke ble noe innsett og jeg gikk rett i kjelleren, da var spørsmålene om hvordan det gikk vanskelige. Så det er vel negative og positive fordeler/ulemper at folk vet...

vi et også litt private av oss. Her er det kun mamma og svigermor som vet det,resten barne vart at vi ikke prøver å unngå å bli gravid. Føler det er godt at noen vet det,med tanke på at jeg har et behov for å snakke med noen om det. Har såklart samboeren,men det er noe med det å snakke med noen som selv har vært ivrig på å bli gravid... :)

Venter på å ringe inn mens rundt 24.mai og håper å begynne på sprøyter 26.mai( da det typisk nok blir en søndag) har kort protokoll og håper på klaff i begynnelsen av juni. ;) tiden kan liksom ikke gå noe tregere heller. Har ventet på dette siden juli 2014 :)

Jeg hører egentlig til her, med fryseinnsett i uke 26 etter planen.. Men nå sier sykepleierne på Porsgrunn at de fikk se om jeg rakk det før sommeren (de stenger i juli).. Hmf..

Ok, bare tenkte at hvis d var i naturlig kunne d jo bli knapt med tid siden ferien starter vel uka etter? For sent å få d til nå i mai vel?:-)
Ja nå står jeg på antibiotika også, så må vente til neste syklus.. Venter mens denne uka.. Krysser fingrene for at vi rekker det ;)

God kveld Jenter.
Jeg hadde testdato den 30/04 men fikk mens den 28/04.jeg har ikke vært igjennom dette før. Så må spørre.
Jeg verker i eggstokkene og det stikker en del,har mye utflod også,virker nesten som jeg har eggløsning!? Men det stemmer jo ikke med syklusen? Har dere noe erfaring?

Da har jeg snakket med Haukeland,vi må ta noe blodprøver dag 2-3 i neste syklus og så skulle vi komme til i september. Vi vurderer å ta et forsøk til på priv Klenikk no i juni,vi kan jo være heldig.
Syntes disse mnd er uhorvelig lenge. Men med jobb,sommerferie osv vil nok mnd suse av sted.
Hvordan ligger dere andre Ann?

Da har jeg også snakket m Haukeland, blir ikke forsøk i juni, det blir august men det går fint, sommeren er den enkleste tiden å ha pause fra ivf! :) masse lykke til dere som har forsøk i juni!! :) :)

Back
Topp