Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braVi vil jo ha 2 så jeg håper jeg får egg på frys. ♡
Oi. Det visste jeg ikkeDu har tre forsøk per barn, og får dekket 2 barn av det offentlige, så om du får ett barn og ikke egg på frys så starter du på tre nye forsøk på søskenforsøk til andremann.![]()
Om man derimot er som meg, og alltid har ønsket seg maaaange barn (hvert fall 3) så kan man jo drømme om egg på frys til en tredjemann.Bonus-søskenforsøk fra det offentlige. Hihi.. Meeeen jeg skal kanskje holde meg til å fokusere på førstemann.
![]()
Oi. Det visste jeg ikkeSå bra at de dekker to barn da. Jeg er 37 år så jeg har ikke allverden med tid på meg. Håper det klaffer på første forsøk.
Noen jeg kjenner hadde bare ett ferskforsøk, men hun hadde 11 fryseforsøkAv dette ble det da 3 unger, hvor to er tvillinger. Så i teorien så er disse ungene trillinger, siden de er av samme runde med egg. Hehe
Ja, det er veldig fint at det dekkes to barn, men jeg skulle ønske man kunne få dekket flere.Synes også det er litt rart at man kan få dekket så mange barn man vil, bare man har ny mann for hvert tredje barn (to barn per par, men ikke per person). Men, det er en annen diskusjon.
Håper det klaffer på første forsøk, og at du da har fryseegg til søskenforsøk.![]()
Hehe. Det er jo fakta detNoen jeg kjenner hadde bare ett ferskforsøk, men hun hadde 11 fryseforsøkAv dette ble det da 3 unger, hvor to er tvillinger. Så i teorien så er disse ungene trillinger, siden de er av samme runde med egg. Hehe
Jeg synes det er så morsomt at man da egentlig har mange barn fra samme syklus, spredd utover i tid.![]()
Får man ikke bare dekket for inntil 2 felles barn? Altså om man har ett barn fra før f.eks. så får man bare dekket til ett barn?
Jo, da misforstod jeg hvis Leniiis og mannen har barn fra før av ja. Man får dekket to felles barn, og om man har barn fra før teller de med.
Vi har begge ett barn fra før men ingen felles. De kom til verden uten hjelp. Hva betyr det for oss da?Jo, da misforstod jeg hvis Leniiis og mannen har barn fra før av ja. Man får dekket to felles barn, og om man har barn fra før teller de med.
Vi har begge ett barn fra før men ingen felles. De kom til verden uten hjelp. Hva betyr det for oss da?
Pjuh. Nå ble jeg litt nervøs her heheDa får dere dekket for inntil 2 barn![]()
Pjuh. Nå ble jeg litt nervøs her hehe
Hvordan fungerer det med søskenforsøk? Ringer man bare klinikken når man er klar for det?