Innsett i Mai :)

Når på døgnet tar dere Gonal-F sprøyta?

Jeg er frøken ubestemt, så klarer ikke betemme meg når jeg skal sette den. Jeg burde ta den så sent at jeg rekker hjem fra ul på mandag, om jeg skal øke dose den dagen eller fortsette noen dager. Men jeg er sikker på at det er hodet som ikke har lyst å sette sprøyta :p Haha. Enda jeg har tatt sånn sprøytepen i lang tid før. Hehe.

Og hva mener de med stor boble i sprøyta?

Last edited:
Vært uttak på meg i dag. Gikk igrunn fint men var visst blitt noe overstimulert, så var ganske ømt og vondt,men fikk ut hele 19 egg! så da er vi fornøyde:) spent hvor mange som er bra og lar seg befrukte! Tenker jo at det er mange muligheter når det er såpass mange egg. tidligere har vi hatt mange som har falt fra til innsettsdagen...
Vært fint å fått noen på frys også! Må gå på flortynnende sprøyter pga overstimulering, så er jo en liten mulighet for at det ikke blir innsett uansett. Skal ta blodprøver og UL tidlig på onsdag for å sjekke hvordan det ligger an..føler formen er grei, bare ganske oppblåst i magen og bittelitt stikking i magen. Veldig spent på telefon imorra i første omgang!

I dag har jeg satt inn en blastocyst. Det var så spennende å ligge å se på storskjermen at de satte det tilbake! Jeg så at egget ble ført inn, at de slapp det, og at det lå der og forhåpentligvis koste seg ;)
Jeg fikk fire blastoer på frys.
Har litt væske i buken pga overstimuleringen. Skal egentlig til syden på lørdag, men det spørs på formen sier legen.
Nå må jeg bare håpe da :)
P.S: dette er et jenteegg. Det kjenner jeg på meg ;) *neida*

Satser det koser seg stort der inn og blir der! :love2

Da har vi vært på klinikken og fått satt inn et nydelig 7delt egg:) Legen sa at det var av god kvalitet, og han gav oss gode muligheter for graviditet:) Vi fikk dessverre ikke noen egg på frys, men pytt sann..Vi skal jo bare trenge dette ene gullegget for å klare det!;) Nå blir det noen syyykt spennende dager frem mot testdato 16.mai:) Skulle ønske det gikk an å spole frem;) hehe..
Satse på det virkelig er et fantastisk egg som blir der, og at 16. mai blir en lykkedag! :)

Vært uttak på meg i dag. Gikk igrunn fint men var visst blitt noe overstimulert, så var ganske ømt og vondt,men fikk ut hele 19 egg! så da er vi fornøyde:) spent hvor mange som er bra og lar seg befrukte! Tenker jo at det er mange muligheter når det er såpass mange egg. tidligere har vi hatt mange som har falt fra til innsettsdagen...
Vært fint å fått noen på frys også! Må gå på flortynnende sprøyter pga overstimulering, så er jo en liten mulighet for at det ikke blir innsett uansett. Skal ta blodprøver og UL tidlig på onsdag for å sjekke hvordan det ligger an..føler formen er grei, bare ganske oppblåst i magen og bittelitt stikking i magen. Veldig spent på telefon imorra i første omgang!
Wow! Det var litt av en fangst! Gratulerer:-) Vil tro det blir noen på frys for dere da. Håper formen din blir bra nok til innsett!

I dag har jeg hatt egguttak. Jeg var veldig spent, og gruet meg mer enn jeg trodde, innså jeg når jeg satt i stolen. Akkurat der og da angret jeg på hele greia:rolleyes: Heldigvis var mannen der og holdt meg i hånden, og det var over på 15 minutter. Fikk ut bare fire egg, så nå håper jeg inderlig mange av dem blir befruktet. Har ikke lyst til å måtte starte helt på nytt uten innsett. Mannens prøve var bra, så da håper jeg sjansene er gode for befruktning.
Er ganske fort over og går som regel bedre enn man tenker, godt å ha mannen der da når man blir litt engstelig. Satse på at alle 4 eggene er fine og blir befrukta. Lover jo bra med god prøve hos mannen også! :happy:
Er det innsett på deg på onsdagen?

Er ganske fort over og går som regel bedre enn man tenker, godt å ha mannen der da når man blir litt engstelig. Satse på at alle 4 eggene er fine og blir befrukta. Lover jo bra med god prøve hos mannen også! :happy:
Er det innsett på deg på onsdagen?
Ja, håper det siden det er så få! Er veldig bekymret for at forsøket blir avbrutt. De sa at det blir onsdag eller torsdag, onsdag om få blir befruktet og torsdag om mange blir det.

Satser det koser seg stort der inn og blir der! :love2

Hehe! Ja ;)

Så flott at du fikk ut så mange egg i dag :D Det blir spennende å høre i morgen nå.

Har det akkurat på samme måte som deg med overstimuleringen. Jeg er forresten helt ubrukelig om dagen pga det :p Det eneste positive er at det er positivt med tanke på å bli gravid.

Tusen takk Nufletufsa og Fru88! Det blir nok bare satt tilbake ett egg tror jeg, men har ikke spurt. Tror ikke de pleier å sette tilbake to, med mindre eggene er litt dårlige, eller man har hatt flere negative forsøk. I hvert fall ikke hos oss som er unge:-)

På mitt andra försök så frågade jag om jag fick sätta in 2 , och det var inga problem , fryseförsök dessutom..Men jag vart gravid , mista dessvärre. Tillhör Tromsö :) är 31 år , så räknas väl som ung :p

På mitt andra försök så frågade jag om jag fick sätta in 2 , och det var inga problem , fryseförsök dessutom..Men jag vart gravid , mista dessvärre. Tillhör Tromsö :) är 31 år , så räknas väl som ung :p
Så lei at du mistet.. :-( 31 år ja, absolutt ung da ;-)

Kommer dere forresten til å sykmelde dere i rugetiden? Evt hvor lenge? :-)

Kommer dere forresten til å sykmelde dere i rugetiden? Evt hvor lenge? :-)

Jeg kommer til å sykemelde meg i rugetiden, iallfall. Har ikke begynt med stimuleringen enda, men det nærmer seg. Venter bare på tanta, som ellers er veldig presis!!!!

Da har de endelig ringt, og bare ett av mine fire egg er befruktet så langt. Dette er for nervepirrende!! Om alt går som det skal blir det innsett i morgen 10:20. De sa at de andre kan komme etter enda, så får håpe på det.
Det er så spennende! Lykke, lykke til!!! Krysser fingrene for at det egget skal bli det lille nurket dere ønsker dere!

Back
Topp