To verdener

Hurra for så mange befruktede egg! Ble litt rørt jeg, kanskje hormonene har begynt å kicke inn:p Håper alle overlever til i morgen, så dere får mange på frys:-)

Gratulere med flott resultat. Dette er spennende :)

Hurra for så mange befruktede egg! Ble litt rørt jeg, kanskje hormonene har begynt å kicke inn:p Håper alle overlever til i morgen, så dere får mange på frys:)
Gratulerer med flott resultat! Masse lykke til i morgen! Håper dere får mange på frys også!! :)
Gratulere med flott resultat. Dette er spennende :)
Tusen takk dere! Det er fryktelig spennende, det værste er at jeg ikke klarer å tenke "selvfølgelig går dette bra". Det er flere tanker som "kanskje ingen blir befruktet", "kanskje alle dør til i morgen".. Må prøve å nyte og glede meg over at 6 egg faktisk er befruktet :) blir veldig spennende om to uker, har jo aldri fått oppleve å få to streker på en test..hadde vært så fantastisk å få oppleve det! Som mannen sier "nå må det jo være vår tur, bi er jo så alrighte folk, vi fortjener det". Han bekymrer seg ikke over noe, og har aldri vært i tvil om at cellene våre kom til å kose seg sammen ;)

Gratulerer med supert resultat :D Krysser fingrene for at det fortsetter sånn helt til du sitter med positiv test!

Gratulerer så mye som ruger! og så flott at dere fikk frys!

Ha en fin rugehelg :-)

Gratulerer som ruger :)
Blir to spennende og veldig frustrerende uker fremover tenker jeg. :)

Grattis!:):)

Rugedag 2
Tiden snegler seg av gårde, positiviteten går opp og ned. Vet ikke helt hva jeg tør å håpe, men vet jo at jeg kommer til å bli skuffet hvis det ikke går. Man får jo et ekstra håp når man vet at et befruktet egg er satt tilbake. Men, jeg har litt vanskelig for å tro at det skal gå, har jo aldri fått en positiv test før. Prøver å gjøre ting som er koselig, og som jeg får energi av. I dag skal jeg møte en venninne. Hun er på et helt annet sted i livet, så selv om vi prater om forsøket, prater vi mest om andre ting, det er utrolig godt. Det virker som om noen sliter med å prate om andre ting hvis de får vite om at vi er i gang med ivf. Det er veldig koselig at folk bryr seg, men jo mer jeg snakker om det, jo mer tenker jeg. Syntes mye av tankekapasiteten går med til "prøving" allerede.

Kroppen er nok ikke helt seg selv enda, trøtt og fremdeles støl i magen, og korsryggen etter uttaket, såre brystvorter, og småkvalm om morgenen, så det tar jeg som et tegn på at kroppen tar til seg
progresteron-støtten.

Rugedag 3
Er fremdeles litt stinn i magen og eggstokkene etter uttak og innsett, men er bedre, merker det best akkurat i det jeg skal sette meg. Litt småkvalm i dag tidlig, vet ikke om de er lutinusen eller lavt blodsukker, er innimellom litt småkvalm om morgenen, trenger egentlig ikke å være en bivirkning.

Mange dager igjen før jeg kan teste, men i morgen skal jeg tilbake på jobb, så da flyr dagene raskt *håpe* :) Dagen i dag har jeg holdt på i drivhuset, og vært på besøk, så har fått tankene litt bort fra pannebrasken. Hagearbeid er som meditasjon for meg, holde på med disse små plantene som må stikles, jord under neglene, gress i håret, fantastisk :)

Har litt lyst til å teste om en uke, søndag 10.mai, er da på rugedag 10 (innsett regnes som dag 0), men det er kanskje for tidlig?? Hva ville dere gjort?

Ønskeralle en god søndag kveld!!!

Lurt å holde seg opptatt så ikke tankene får tatt helt over. Det er ganske altoppslukende og spennende dette her!
Jeg tror jeg også kommer til å teste på rugedag 10. Det dumme med det er jo at vi risikerer å få falsk negativ, og derfor få en unødvendig nedtur. Men vi kan jo også få positiv!:-)

Helt enig med Lilla86! Hvis du klarer å vente er det jo best. Man blir skikkelig depa med en falsk negativt test.
Krysser fingre for dere! :-)

Masse lykke til videre i ruginga, håper det går veien! :-)

Back
Topp