Innsett i april

Klarte ikke å bestemme meg om det var en skygge der eller ikke så tok en first respons test som ser slik ut nå := FR 03.05.15.jpg

Rugedag 14, og testdag :)
ImageUploadedByBV Forum1430719204.645275.jpg

PS, begge testene er fra i dag. Samme urin. Den øverste er tatt 15 min før den andre. Ikke like streker på BT alltid....

Min hcg fra torsdag var på 361. Tatt ny i dag, får resultatet på torsdag.
Fantastisk! Min var på bare (?) 54, men tok jo prøve på rugedag 10 (12dpo) så håper det bare betyr jeg har tatt prøven litt tidlig.

Hvor mange dpo var du torsdag? Og hvor langt hadde embryo delt seg d du satte inn?

De sa det var 4 delt, men da de tok det opp på skjermen hadde det delt seg mer. Rakk ikke å telle. Blodprøven er tatt to uker etter innsett ( som var 16 april ).

De sa det var 4 delt, men da de tok det opp på skjermen hadde det delt seg mer. Rakk ikke å telle. Blodprøven er tatt to uker etter innsett ( som var 16 april ).
Spennende! Jeg har god følelse for oss begge :)

Har tatt blodprøve i dag også. Det er 14 dager siden innsett idag for meg. Krysser fingrene her :)))

Hcg på testdagen 280! :)) Fra 54 på torsdag!

I dag har jeg opplevd den store skrekken.. etter lunch i dag så jeg rosa/rødt i truseinnlegget. Kom også på papiret da jeg tørket meg. Dro hjem, gråt og la meg under dyna.

Etter noen timer nå så har jeg roet meg ned litt. Det har ikke kommet noe mer blod og jeg skal bestille meg legetime i morgen for å ta hcg blodprøve. Tenker også på at det kan henge sammen med at jeg sluttet på Lutinus i dag. Trenger jeg mer progesteron? mange tanker..

Har også lest at noen kan få en liten blødning tiden de egentlig skulle hatt mens. Klamrer meg til at det er vanlig å blø tidlig i svangerskapet.

Hvordan gikk det med hcg? Hvilken dpo var du på? :)))

På Ullevål er det ikke prosedyre med å ta blodprøve. Der vil de at vi skal ta en urintest tre uker etter innsett.. Etter dagens blødning skal jeg bestille meg blodprøver hos fastlegen tenkte jeg

På Ullevål er det ikke prosedyre med å ta blodprøve. Der vil de at vi skal ta en urintest tre uker etter innsett.. Etter dagens blødning skal jeg bestille meg blodprøver hos fastlegen tenkte jeg
Ser nå jeg blandet deg og CurlySue imorges... :-/

Jeg er også på Ullevål. De vil man skal vente i 3 uker (?). Det er det jo de færreste som klarer.

God ide med legetime imrg. Jeg har også hatt blodspor to ganger allerede, men har gått fint det :) Tror det går bra også med deg!

Ser nå jeg blandet deg og CurlySue imorges... :-/

Jeg er også på Ullevål. De vil man skal vente i 3 uker (?). Det er det jo de færreste som klarer.

God ide med legetime imrg. Jeg har også hatt blodspor to ganger allerede, men har gått fint det :) Tror det går bra også med deg!

ja, er jo helt håpløst å vente så lenge, helt enig.

Takk for beroligende ord, det hjelper :-)

I dag har jeg opplevd den store skrekken.. etter lunch i dag så jeg rosa/rødt i truseinnlegget. Kom også på papiret da jeg tørket meg. Dro hjem, gråt og la meg under dyna.

Etter noen timer nå så har jeg roet meg ned litt. Det har ikke kommet noe mer blod og jeg skal bestille meg legetime i morgen for å ta hcg blodprøve. Tenker også på at det kan henge sammen med at jeg sluttet på Lutinus i dag. Trenger jeg mer progesteron? mange tanker..

Har også lest at noen kan få en liten blødning tiden de egentlig skulle hatt mens. Klamrer meg til at det er vanlig å blø tidlig i svangerskapet.
Sender deg masse gode tanker og energi❤️

Last edited:

Håper det går bra med deg, og at det bare var en blødning fordi den lille borrer seg godt inn og har tenkt til å bli der!!!

Back
Topp