Bedside Crib

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Trenger tips;)

Har kjøpt inn noen materialer for å lage meg en bedside crib siden sprinkelsenga ikke får plass på soverommet mitt.

Ikke noe problem å snekre en, men lurer på om noen har noen kreative ideer til designet på den da jeg står litt stille akkurat nå :) Uten sprinkler...

Last edited:
Har du Googla det eller hvert på pinterest for å se om det kommer opp noen forslag der?

Vet ikke helt hva tips jeg skal komme med utenom at den skal være på høyde med din seng og fint om man kan ha en sånn som man kan ta opp på ene siden når babyen begynner å rulle (noen ruller jo veldig tidlig og dumt å måtte slutte når de er 8-10 uker og da måtte kjøpe større seng).
Her ligger vesla i Troll bedside crib enda, 8 mnd gammel :)

Har du Googla det eller hvert på pinterest for å se om det kommer opp noen forslag der?

Ja, og det kommer opp en type som er helt grei, som jeg allerede hadde tenkt på. Lurte bare på om jeg skulle tilføye noe ekstra litt kreativt;)

Vet ikke helt hva tips jeg skal komme med utenom at den skal være på høyde med din seng og fint om man kan ha en sånn som man kan ta opp på ene siden når babyen begynner å rulle (noen ruller jo veldig tidlig og dumt å måtte slutte når de er 8-10 uker og da måtte kjøpe større seng).
Her ligger vesla i Troll bedside crib enda, 8 mnd gammel :)

Tenkte på noe slikt ja. Er jo en mulighet for at mini blir å ligge der innimellom uten meg ved siden og, og da kan det jo være greit med en side man kan dra opp:)

Samboer holder på å lage denne:

ImageUploadedByBV Forum1430649846.428854.jpg

Kjøpte den billigste sprinkelsengen på ikea, og tok av den ene enden, og gjorde den bittelitt mindre. Grunnen til at den ikke er ferdig er at vi har bestilt ny seng, og må stille høyden etter den, ellers er den ferdig :D

Samboer holder på å lage denne:

Vis vedlegget 115510

Kjøpte den billigste sprinkelsengen på ikea, og tok av den ene enden, og gjorde den bittelitt mindre. Grunnen til at den ikke er ferdig er at vi har bestilt ny seng, og må stille høyden etter den, ellers er den ferdig :D

Her blir det vugge str da pga plassmangel, men var fin:)
Håper jeg får se bilde når den er ferdig? :D

Her blir det vugge str da pga plassmangel, men var fin:)
Håper jeg får se bilde når den er ferdig? :D

Åja, vi får stooor plass på det nye soverommet, så da bestemte vi oss for at det ble en sånn. Kan jo sove i babynestet oppi denne også :) Får ta et bilde når vi har fått flyttet inn og fått opp begge sengene :D tipper din blir veldig bra også. Litt mer proff enn denne ikeagreia :p haha

Åja, vi får stooor plass på det nye soverommet, så da bestemte vi oss for at det ble en sånn. Kan jo sove i babynestet oppi denne også :) Får ta et bilde når vi har fått flyttet inn og fått opp begge sengene :D tipper din blir veldig bra også. Litt mer proff enn denne ikeagreia :p haha

Hadde jo planer om å han inn sprinkelsenga der, men da får jeg ikke igjen døra:p haha
Tja, vet ikke hvor profft det blir med hobbyplater, men noe skal jeg nok få til:)

369ac63b822f32dca514addc3415a057.jpg

Var denne jeg har sett ja, men syntes den var litt lite kreativ:p men det blir noe slikt, som allerede var planlagt, men med litt ekstra features:)

Var denne jeg har sett ja, men syntes den var litt lite kreativ:p men det blir noe slikt, som allerede var planlagt, men med litt ekstra features:)

Ja, den var jo veldig lite spennende, ville ha malt den i hvertfall. Og malt på navnet og dato for fødsel kanskje? Og malt noen søte figurer.

Ja, den var jo veldig lite spennende, ville ha malt den i hvertfall. Og malt på navnet og dato for fødsel kanskje? Og malt noen søte figurer.

Liker ikke male treverket, men blir oljet. Også blir det håndverks sammensetning ihvertfall. 0 skruer;)

Har jo ikke dårlig tid :) bare jeg som maser fordi jeg synes det er så spennende med hjemmelaget :D

Plutselig så har jeg dårlig tid da:o hehe
Skal jo til spania i morgen 10 dager og;)
Men jeg er igang ihvertfall, så du får nok et bilde etterhvert;)

Back
Topp