Barnetrygd

Bruker47ma

Flørter med forumet
Hei, fikk mitt 4 barn i mars og fikk vedtaksbrem om endring i ordinærnær barnetrygd da jeg gikk fra å ha utvidet til ordinær, altså barnetrygden blir redusert, sto i brevet at den nye ordinære barnetrygden vil komme fra mai månden.. Denne månden altså april fikk jeg ikke barnetrygden, bil den bli etterbetalt i mai da? Noen som har vært ute for liknende?:)

Fik mitt første barn i mars. I brevet mitt sto det to forskjellige ting; både at jeg skulle få barnetrygd utbetalt fra og med april, og at jeg skulle få utbetalt fra og med mai, så jeg ble litt forvirret og fulgte med på kontoen. Det kom ingenting i april, så jeg lurer litt på det samme som deg :p
Skal ned på nav-kontoret å snakke med de så fort jeg finner tid til det! Kan oppdatere her hvis jeg får noe fornuftig svar :)

Fik mitt første barn i mars. I brevet mitt sto det to forskjellige ting; både at jeg skulle få barnetrygd utbetalt fra og med april, og at jeg skulle få utbetalt fra og med mai, så jeg ble litt forvirret og fulgte med på kontoen. Det kom ingenting i april, så jeg lurer litt på det samme som deg :p
Skal ned på nav-kontoret å snakke med de så fort jeg finner tid til det! Kan oppdatere her hvis jeg får noe fornuftig svar :)

Du får fra april men utbetalingene starter først i mai så får dobbelt den mnd :-)

Back
Topp