Bah... Lufter litt tanker...

Jeg var veldig aktiv på bim i 2008/2009, og syntes ikke det var så ille da? Kan ikke huske det iallefall.

Lagde meg bruker her også i 2010, men ble ikke aktiv her før sommeren 2011 da vi skulle prøve på nr to.
Og etter det har jeg blitt her ;-)

Selv om jeg i starten kombinerte begge stedene ;-)

Men ble nok her fordi jeg fikk så god kontakt med jentene på termingruppa ;-)

Helt enig! Tror det har litt p gjøre med at det ikke er terminforum der heller, man får kanskje ikke samme samholdet?

Det er veldig fint å lese andre sine meninger også. Men jeg syns fortsatt, at nettforum er og forblir forum fordi man ønsker å dele med andre enten sorger, gleder eller andre ting. Ikke for å krangle eller krenke ...

Og slike mennesker får barn! Skrekk og gru...

Glad jeg kun har vært på babyverden. :)

Omg. Leste der inne nå og fant ikke kranglingen. Men fant en tråd ang ettermontering av isofix fester i bil. Hu ene hadde lagt til en link om at der ikke gikk og da fikk hu beskjed om at det var tull. Fant også en tråd jeg ikke leste hele hvor en bruker sier at unge mødre er dumme. Herregud for ett sted.

Får opp tråder derfra når jeg Googler ulike ting og jepp, det er mye stygt som foregår der inne av ekle svar og krangling. BV er tingen! Uten tvil! :gen014

Får også opp noen tråder derfra når jeg googlet.
Syns egentlig bare synd på sånne mennesker, de kan ikke ha det godt med seg selv. Leste noen av trådene, det var nesten pinlig å lese. Det som skremmer meg mest er at sånne mennesker får barn:eek:

Nei jeg priser meg lykkelig over at det er så mange flotte damer her inne på BV:D

Tror jeg var der inne i 10 min elns for 6 år siden. Aldri våget meg tilbake, jammen var det livat her i sine glansdager, men jesu himmelens navn. Turte aldri logge inn på BIM igjen. Og var faktisk ikke klar over at det eksisterte lenger :P

Jeg var veldig aktiv på bim i 2008/2009, og syntes ikke det var så ille da? Kan ikke huske det iallefall.

Lagde meg bruker her også i 2010, men ble ikke aktiv her før sommeren 2011 da vi skulle prøve på nr to.
Og etter det har jeg blitt her ;-)

Selv om jeg i starten kombinerte begge stedene ;-)

Men ble nok her fordi jeg fikk så god kontakt med jentene på termingruppa ;-)
Omtrent som meg... Eg var veldig aktiv på barnimagen tidligare (frå slutten av 2004), og synest ikkje det var spesielt ille der den gong.

Bytta over hit tidleg i 2011 fordi det var så mykje tull med endringar på bim, snakk om Facebook liker-knapp i forumet så alt ein skreiv plutselig kunne bli slengt utover Facebook... Trur ikkje det gjorde det til slutt, men då var eg så fed up at eg flytta hit.

Og her trives eg veldig godt.

Omtrent som meg... Eg var veldig aktiv på barnimagen tidligare (frå slutten av 2004), og synest ikkje det var spesielt ille der den gong.

Bytta over hit tidleg i 2011 fordi det var så mykje tull med endringar på bim, snakk om Facebook liker-knapp i forumet så alt ein skreiv plutselig kunne bli slengt utover Facebook... Trur ikkje det gjorde det til slutt, men då var eg så fed up at eg flytta hit.

Og her trives eg veldig godt.
Ja det stemmer det! Det med Facebook-knapp! Var nok derfor jeg også bytta over hit. Hadde egentlig ikke lyst til å bytte over husker jeg, hadde god kontakt med noen der inne ;-)

Husker jeg var veldig nervøs for et nytt forum, men her har jeg nå blitt og er vel den 4.mest aktive gjennom tidene her inne :-P

Ja det stemmer det! Det med Facebook-knapp! Var nok derfor jeg også bytta over hit. Hadde egentlig ikke lyst til å bytte over husker jeg, hadde god kontakt med noen der inne ;-)

Husker jeg var veldig nervøs for et nytt forum, men her har jeg nå blitt og er vel den 4.mest aktive gjennom tidene her inne :-P
Ja, det var skummelt å bytte forum, men ikkje så skummelt som Facebookknapp!

Eg kan ikkje huske at folk var så stygge med kvarandre der, men eg huskar at det var oppheta diskusjonar. Og så meiner eg å huske eg syns alle var veldig "dullete" her inne til å begynne med. Kanskje eg berre har blitt vant med det no, for eg legg ikkje merke til det lengre...

Hadde nok min mest aktive forumperiode i åra 04-09, då eg var gravid og på terminklubb mens ungane var små.

Ja, det var skummelt å bytte forum, men ikkje så skummelt som Facebookknapp!

Eg kan ikkje huske at folk var så stygge med kvarandre der, men eg huskar at det var oppheta diskusjonar. Og så meiner eg å huske eg syns alle var veldig "dullete" her inne til å begynne med. Kanskje eg berre har blitt vant med det no, for eg legg ikkje merke til det lengre...

Hadde nok min mest aktive forumperiode i åra 04-09, då eg var gravid og på terminklubb mens ungane var små.
Ja knappen var skumlere :-o :-P

Nei kan ikke huske noe stygt i det hele tatt. Og kan ikke si jeg reagere så mye på det jeg evt kommer over i Google nå heller da :-P
Får ta meg en tur inn og sjekke litt ;-)

Men nå går ting stort sett inn det ene øret og ut det andre hos meg da, og tar meg veldig lite nær av ting på forum. Så kan være derfor jeg ikke ser sånne ting..

Ja knappen var skumlere :-o :-P

Nei kan ikke huske noe stygt i det hele tatt. Og kan ikke si jeg reagere så mye på det jeg evt kommer over i Google nå heller da :-P
Får ta meg en tur inn og sjekke litt ;-)

Men nå går ting stort sett inn det ene øret og ut det andre hos meg da, og tar meg veldig lite nær av ting på forum. Så kan være derfor jeg ikke ser sånne ting..
Ikkje sant... Kan ikkje la seg provosere av alt mulig. Men eg meiner å huske eg lot meg provosere då nokon meinte eg omtrent dreiv med barnemishandling ved ikkje å sende ungen i bhg frå han fylte året. Ah.. Kjenner det kunne vore godt med ein kranglefant å sette på plass innimellom og! Trur ikkje eg får nok utløp for frustrasjon in real life..

Omg. Leste der inne nå og fant ikke kranglingen. Men fant en tråd ang ettermontering av isofix fester i bil. Hu ene hadde lagt til en link om at der ikke gikk og da fikk hu beskjed om at det var tull. Fant også en tråd jeg ikke leste hele hvor en bruker sier at unge mødre er dumme. Herregud for ett sted.
Den ang unge mødre var på underforumet kranglesiden så jeg nå.
Der er det meningen at man skal krangle :-P
Altså at sånne utbrudd eller ting man ergrer seg over tas ut der og ikke på den vanlige skravlesiden.
Og da kan man som bruker velge om man vil gå inn der eller ikke.

Den ang unge mødre var på underforumet kranglesiden så jeg nå.
Der er det meningen at man skal krangle :-P
Altså at sånne utbrudd eller ting man ergrer seg over tas ut der og ikke på den vanlige skravlesiden.
Og da kan man som bruker velge om man vil gå inn der eller ikke.
Ok. Jeg er ikke bruker der. Har hele tiden bare vært her. Måtte bare se litt. Men fy for en stygg kommentar.

Back
Topp