Har bestilt filmer

hestehviskeren

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
...for å vise datteren min på snart 11 år.
Frida med hjerte i hånden.
Camilla og tyven 1 og 2.

Gleder meg regn og film. <3 litt drevet av nostalgi om dagen.

Har forsøkt å få tak i serien "flickan vid stenbenken", fra bøkene til Maria Gripe. Desverre uten hell. Og online leiing fra Sverige går ikke. Arg. Skulle hatt NRK til å vise denne igjen. Det hadde vært fantastisk.
Så det blir i stede bøkene lest. Elsket Maria Gripe når jeg var ung. <3

Har du noen favoritter fra du var barn?

...for å vise datteren min på snart 11 år.
Frida med hjerte i hånden.
Camilla og tyven 1 og 2.

Gleder meg regn og film. <3 litt drevet av nostalgi om dagen.

Har forsøkt å få tak i serien "flickan vid stenbenken", fra bøkene til Maria Gripe. Desverre uten hell. Og online leiing fra Sverige går ikke. Arg. Skulle hatt NRK til å vise denne igjen. Det hadde vært fantastisk.
Så det blir i stede bøkene lest. Elsket Maria Gripe når jeg var ung. <3

Har du noen favoritter fra du var barn?

De to øverste du nevner, Camilla og Frida. Var også storfan av Håkon Håkonsen :D

Ronja Røverdatter og boko Pappa Pellerinsdatter

Kamilla og Tyven er gode barndomsminner. Husker også en serie som het "Sommeren med Selik". Den var veldig fin :)

Vet ikke om det er film men var en bok som het Anna + ??? = sant om en som døde eller noe. Den var så flott. ( om man kan si det...)

Anne of Green gables/Anne fra Bjørkely, men den er kanskje for litt eldre. Nydelig serie i alle fall!

må vel være Ronja Røverdatter, den gikk på kino når jeg var lita og jeg maste med meg både mamma og pappa å kino for å se den, vi endte vel opp med 7 ganger, mens den gikk på kino:p og x antall ganger i ettertid hjemme :-) Nå begynner sønnen min på 4,5 år og få opp øynene for den :-)

må vel være Ronja Røverdatter, den gikk på kino når jeg var lita og jeg maste med meg både mamma og pappa å kino for å se den, vi endte vel opp med 7 ganger, mens den gikk på kino:p og x antall ganger i ettertid hjemme :-) Nå begynner sønnen min på 4,5 år og få opp øynene for den :-)

Fikk du med deg foreldrene dine på kino for å se samme film 7 ganger? :o :p

Vet ikke om det er film men var en bok som het Anna + ??? = sant om en som døde eller noe. Den var så flott. ( om man kan si det...)
Anne + Jørgen = sant :p elsket den boka selv, og den ble faktisk nylig filmatisert! Så den med 6åringen, egentlig ikke akkurat en film for han, mtp kjæresterier og greier, men jeg MÅTTE se den ;) men tror ikke noen døde i den?! :p

Tror du tenker på en annen en, den heter... åh...Bridge to Terabithia eller noe sånt :)

Anne + Jørgen = sant :p elsket den boka selv, og den ble faktisk nylig filmatisert! Så den med 6åringen, egentlig ikke akkurat en film for han, mtp kjæresterier og greier, men jeg MÅTTE se den ;) men tror ikke noen døde i den?! :p

Den gikk på tv i dag tidlig!

Back
Topp