Ja ikke sant.Ja bedre nå enn når jeg hadde stått på skolen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant.Ja bedre nå enn når jeg hadde stått på skolen![]()
Nei da hadde jeg nok aldri blitt meg selv igjenJa, tenk så trist! Hadde ikke blitt deg selv igjen du da.
Nå blir den skinnende renDa var den sprayet, så nå er jeg i ganghehe
Er vel en fare for det, jahaha ne tror kanskjeikke det, hadde vel fått barnevernet på døra da
Det kan vi jo ikke ha noe avNei da hadde jeg nok aldri blitt meg selv igjen
Samme skal bilen vår og kl 14. Æsj kjipt. Håper det ikke blir dyrt!
Hva er galt med bilen deres?
Aldri hørt om coil en gang heheVet ikke helt. Tror d er en coil og der stopper mine kunnskaper
Den har en tendens til å fjuske når den er varm. Akkurat som om den klager på turtallet
Dessuten er d noe wonky med varmeapparatet, men d ser ut til at mannen har greid å ordne selv.
Vi skal kjøre til Risør i morgen, så mannen vil være sikker på at bilen er trygg først.
Mr muscle ovn, med vinduet på vidt gap og holdt meg for nesa
Nå er det myyye renere, så får huske på å vaske litt oftere heretter![]()
Aldri hørt om coil en gang hehe
Håper det løser seg, uten å bli så dyrt![]()
God tur til Risør. Langt å kjøre?
Får håpe det går braTakk takk! Fra ca Oslo, så helt greit. Blir lillesøsters første langtur i bil da. Foreløpig virker hun ikke like bilglad som storesøster var, så er litt spent gitt.
Får håpe det går bra![]()
Håper det går fintTakk takk! Fra ca Oslo, så helt greit. Blir lillesøsters første langtur i bil da. Foreløpig virker hun ikke like bilglad som storesøster var, så er litt spent gitt.
Jeg burde absolutt tatt en rengjøring av stekovnen vår jeg og. D er akkurat som om mannen er allergisk mot bakepapir når han steker pizza...
Da syns jeg faktisk han kan vaske den selvhehe
Så kanskje han husker bakepapir neste gang
Her er heldigvis mannen veldig flink, men det kan kanskje ha noe med at han er vokst opp sammen en haug av jenter![]()
Håper det går fint![]()
Hvor gamle er barna?![]()
OkLillesøster er 8 uker i morgen og storesøster er 6 år![]()
Har reddet meg mange gangerPepsi max!Det er en lifesaver!
God morgen skravlefolket![]()
God morgen
Planer for dagen ?
God morgen jenterGod morgen jenter![]()