Skravletråd :)

Samme skal bilen vår og kl 14. Æsj kjipt. Håper det ikke blir dyrt!
Hva er galt med bilen deres?

Vet ikke helt. Tror d er en coil og der stopper mine kunnskaper :p

Den har en tendens til å fjuske når den er varm. Akkurat som om den klager på turtallet :p

Dessuten er d noe wonky med varmeapparatet, men d ser ut til at mannen har greid å ordne selv.

Vi skal kjøre til Risør i morgen, så mannen vil være sikker på at bilen er trygg først.

Vet ikke helt. Tror d er en coil og der stopper mine kunnskaper :p

Den har en tendens til å fjuske når den er varm. Akkurat som om den klager på turtallet :p

Dessuten er d noe wonky med varmeapparatet, men d ser ut til at mannen har greid å ordne selv.

Vi skal kjøre til Risør i morgen, så mannen vil være sikker på at bilen er trygg først.
Aldri hørt om coil en gang hehe :P
Håper det løser seg, uten å bli så dyrt :-)
God tur til Risør. Langt å kjøre?

Mr muscle ovn, med vinduet på vidt gap og holdt meg for nesa:p

Nå er det myyye renere, så får huske på å vaske litt oftere heretter:)

Jeg burde absolutt tatt en rengjøring av stekovnen vår jeg og. D er akkurat som om mannen er allergisk mot bakepapir når han steker pizza...

Aldri hørt om coil en gang hehe :P
Håper det løser seg, uten å bli så dyrt :-)
God tur til Risør. Langt å kjøre?

Takk takk! Fra ca Oslo, så helt greit. Blir lillesøsters første langtur i bil da. Foreløpig virker hun ikke like bilglad som storesøster var, så er litt spent gitt.

Jeg burde absolutt tatt en rengjøring av stekovnen vår jeg og. D er akkurat som om mannen er allergisk mot bakepapir når han steker pizza...

Da syns jeg faktisk han kan vaske den selv:p hehe
Så kanskje han husker bakepapir neste gang;)
Her er heldigvis mannen veldig flink, men det kan kanskje ha noe med at han er vokst opp sammen en haug av jenter:p

Da syns jeg faktisk han kan vaske den selv:p hehe
Så kanskje han husker bakepapir neste gang;)
Her er heldigvis mannen veldig flink, men det kan kanskje ha noe med at han er vokst opp sammen en haug av jenter:p

Da blir d aldri gjort skjønner du, så må nok trø til jeg. D er jo tross alt jeg som vil ha ren ovn.....! Blæh!

Back
Topp