Bah... Lufter litt tanker...

Rullepølsa

Forelsket i forumet
Jeg titter stadig vekk innom nettstedet barnimagen, og leser litt der.... Men blir litt oppgitt, det virker som man kommer til helvete ved å legge innlegg der!! Hvorfor er folk der inne så kranglete??? Vi er da mennesker med empati, men tydelig en side med folk uten:( bare røre innlegg, men likevel... Det er ikke så rart det er nettmobbing da egentlig :( elsker babyverden, her er det bare gode snille mennesker som faktisk man kan stille spørsmål, prate med, ja... Dele erfaringer med... Bare en sånn lufting, ingen mening med innlegget egentlig.

Har aldri vært på annet forum enn dette jeg.

Tror nok at noen blir litt vel komfortable da, og føler at d er "deres" forum og at de er rettmessige "dronninger" der som kan si og gjøre d de vil.

Men igjen, aner ikke, har bare vært her.

På Bim virker det som de har lisens til å mobbe til tider.
Jammen meg glad for at jeg fant BV. Lagde meg bruker på Bim først men likte ikke forumet, heldigvis!
Min forumkarriere hadde nok blitt kortere og mine kunnskaper færre om jeg hadde blitt på Bim, for med den tonen som går igjen der så er det ikke et sted jeg hadde trivdes.

På bim kan man være anonym, det vekker nok nettrollene i mange. Det skaper en arena for å være direkte frekk dessverre.. Er en del brukere som kommenterer med nick der og, er fler av dem som er kjent for å være direkte stygge mot andre. Virker som at det er greit å være slem og at de unnskylder det med å være direkte og ærlig..

Liker meg mye bedre her inne.

Jeg bruker bare bv, men har ikke unngått og legge merke til når jeg googler ting og andre forum kommer opp at det er utrolig mange troll der ute. Jeg kommer aldri til å forstå hva folk får ut av å skjelle ut andre for små bagateller. Det er liksom alltid noen som må skrive noe negativt selv om det ikke er en kranglete tråd en gang.

Prøvde BIM i 2010 da jeg fikk greid med første. Det tok fort slutt. Så mye greier og drama. Orket ikke prøve på nytt senere heller. Holder meg til BV. Her er det mye bedre å være.

Ja folk kan være uenige og litt kranglete. Men det blåser stort sett fort over. Å dessuten føler jeg at vi passer på hverandre her. :)

Alle god jentene er på BV!

Babyverden er eneste forumet jeg noen gang har brukt. Og når jeg leser over her, så er jeg glad for det :)

Babyverden har hatt sine perioder også;) Enda folk var mindre anonyme den gangen det var på det værste... Jeg tror moderatorene har blitt mer aktive her.

Jeg bruker bare BV, men får opp mye fra bim når jeg søker på ting. Herlighet, for noen kranglefanter. Forum med anonym posting er sjelden Enn god kombinasjon.

Jeg er evig takknemlig for den fine tonen her inne.

Aldri vært det inne jeg.. Men desverr mange som krangler og mobber på nett..:(

Enig!! :) babyverden er en koselig plass å være, her tørr jeg å spørre om noe uten å være redd for å bli halshugga :p

Ser også mødre-grupper inne på fb kan være helt insane til tider, og der er de ikke anonyme engang.... Helt sykt! Samme med kvinneguiden, der er det mye mobbing..

Trygt, godt og fint forum her inne! :)

Back
Topp