Ønskebarn2016
Flørter med forumet
Dette er min første IVF. Så aner ikke hvordan ting skal være. Hadde veldig vondt i eggstokkene/livmoren etter uttak på fredag og på lørdag. Blei litt bedre på søndag, og egentlig helt ok i går. Hadde da innsett av et flott 8 delt egg. I dag når jeg våknet var det ok ikke gå gale og gikk på jobb, (jobber i barnehage) i løpet av dagen har jeg fått tilbake den ømheten og smertene i livmoren/eggstokkene (vet egentlig ikke helt sikkert hvor, men rundt der) Smertene går over til korsryggen. Har det nå så ubehagelig at jeg må ta smertestillende. Hva er normalt og hva er ikke normalt.
Trur ikke dette kan være overstimulering siden jeg bare fikk ut3 egg. Men gikk på maks dose (450ie puregon) i 6 dager. før EL sprøyten. Siden jeg ikke responderte på medisinene slik jeg skulle.
Men bør jeg være bekymret eller er dette helt normalt. Blir det slik som dette kommer jeg til å ha problemer på jobben i morgen
Trur ikke dette kan være overstimulering siden jeg bare fikk ut3 egg. Men gikk på maks dose (450ie puregon) i 6 dager. før EL sprøyten. Siden jeg ikke responderte på medisinene slik jeg skulle.
Men bør jeg være bekymret eller er dette helt normalt. Blir det slik som dette kommer jeg til å ha problemer på jobben i morgen