Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk :-D lykke til, det går nok bra! Bare kjør så mye som mulig på forhåndGratulerer med lappenhar også oppkjøring 20 mai..gruer meg.
Du skulle gått rett inn i skranken å gjort det etter oppkjøringen. Du har ikke lov å kjøre uten den. Hadde aldri tatt sjansen på det.Vet den ikke er gyldig, men lurer på hvor lang tid jeg har på meg til å bytte den inn i midlertidig førerkort?![]()
Ja, jeg vet dette, og har ikke tenkt å kjøre uten å få midlertidig sertifikatDu skulle gått rett inn i skranken å gjort det etter oppkjøringen. Du har ikke lov å kjøre uten den. Hadde aldri tatt sjansen på det.
Den lappen du fikk på fredag er ikke gyldig som kjørebevis, desverre.Ja, jeg vet dette, og har ikke tenkt å kjøre uten å få midlertidig sertifikatmen nå åpner ikke biltilsynet før på mandag, så det jeg spurte om, var hvor lenge den lappen jeg fikk på fredag er gyldig for å levere inn og bestille førerkort?
![]()
Det vet hun! Hun lurer på om den er gyldig til å leveres inn fortsatt på mandagDen lappen du fikk på fredag er ikke gyldig som kjørebevis, desverre.
Åå, det vil jeg troDet vet hun! Hun lurer på om den er gyldig til å leveres inn fortsatt på mandag![]()
Vil tro det jeg ogsåÅå, det vil jeg tro![]()