Fullkostbarnehage

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvor mye betaler dere i mnd og hva mat får de?

Vi betalte vel 200 i mnd om jeg husker riktig. Til frokost hadde de korn/brød/knekkebrød /havregrøt. Så fikk de brød og knekkebrød til lunsj. Og brød/knekkebrød/yoghurt til 2 maten. De hadde varmmat 3 ganger i uka. Ikke søtt pålegg men mye fisk også som pålegg. På tur hendte det de fikk is/pølser eller ostesmørbrød ellers vanlig niste som de smurte i barnehagen. Så hadde de masse frukt og grønt hver dag. De fikk og ekstra kos på spesielle dager sol nissefest, aktivitetsdag, OL dag og div annet.

Betaler ca 400 nå som det har gått opp. Får brød/knekkebrød/frokostblanding til frokost, lunsj har dem varm mat hver onsdag eller så får dem brødskiver også får dem frukt og knekkebrød rundt 3:) men dem har varmmat flere dager innimellom:) så baker dem å sånt og koser seg med vafler innimellom;)

Her er det 300kr i kostpenger.

Frokost med fersk brød og ulikt pålegg. Grøt 2 ganger i uken stortsett.
Lunsj er det brødmat stortsett. Varmlunsj er fast hver torsdag.
Så er det frukt hver dag 14.30, og da får man også tilbud om en skive eller knekkebrød.

De har også med seg varmlunsj på utflukter innimellom, så denne uken har han fått varmlunsj 2 ganger.
Så står de for noe kos ved bursdager. Dette pga. de ikke ønsker at foreldre skal komme med sjokoladekaker og det som søtere er:P Så da lager de til en god lunsj på burdagen eller sunnere vafler for eks havrevafler.
Denne uken var det en bursdag og da fikk de smoothie.
Neste uke skal de grille pølser på utflukt.

Ikke noe å si på opplegget syns jeg. Veldig fornøyd.

400 kr.

Nesten 400 tror jeg vi betaler, frokost, lunsj og frukt. Brød og knekkebrød, havregrøt til frokost en dag i uka, varm lunsj en gang, tidvis tomatsuppe etc på tur i tillegg. Frukt og innimellom joghurt på ettermiddagen, "sukkerfritt", servering på bursdagen fra meny barnet velger, fokus på sunn mat hele året.

Her er det 300kr i kostpenger.

Frokost med fersk brød og ulikt pålegg. Grøt 2 ganger i uken stortsett.
Lunsj er det brødmat stortsett. Varmlunsj er fast hver torsdag.
Så er det frukt hver dag 14.30, og da får man også tilbud om en skive eller knekkebrød.

De har også med seg varmlunsj på utflukter innimellom, så denne uken har han fått varmlunsj 2 ganger.
Så står de for noe kos ved bursdager. Dette pga. de ikke ønsker at foreldre skal komme med sjokoladekaker og det som søtere er:P Så da lager de til en god lunsj på burdagen eller sunnere vafler for eks havrevafler.
Denne uken var det en bursdag og da fikk de smoothie.
Neste uke skal de grille pølser på utflukt.

Ikke noe å si på opplegget syns jeg. Veldig fornøyd.
Samme opplegget her bare de ikke har torsdager fast :)
De er ofte på tur i gapahuken og der lager de alltid varm lunsj.

Vi betalte vel 200 i mnd om jeg husker riktig. Til frokost hadde de korn/brød/knekkebrød /havregrøt. Så fikk de brød og knekkebrød til lunsj. Og brød/knekkebrød/yoghurt til 2 maten. De hadde varmmat 3 ganger i uka. Ikke søtt pålegg men mye fisk også som pålegg. På tur hendte det de fikk is/pølser eller ostesmørbrød ellers vanlig niste som de smurte i barnehagen. Så hadde de masse frukt og grønt hver dag. De fikk og ekstra kos på spesielle dager sol nissefest, aktivitetsdag, OL dag og div annet.
Det var billig! Lenge siden?

500kr dekker alt: bleier, all mat, varmmat daglig, frokost, våtservietter, kremer, solkrem. Fyller bare på med rene klær i kurven. Privatbarnehage i Bærum.

300 kr, da får de frokost, lunsj og fruktmåltid i bhg + varmlunsj 2 dager i uka.

Back
Topp