Innsett i Mai :)

Kjenner godt igjen det du beskriver fru88. Jeg tenkte ikke på noe annet selv, og det gjør jeg egentlig ikke etter at jeg begynte på sprøytene heller så ;)

Så fint å høre at han støtter deg. Det er jo veldig viktig. For meg ble det bare enda viktigere etter at jeg begynte å stikke, siden jeg er litt hormonell. Min kjæreste forstår nok ikke helt hvor mye dette opptar meg, så jeg prøver i hvertfall å snakke litt om andre ting også :p

Kjenner godt igjen det du beskriver fru88. Jeg tenkte ikke på noe annet selv, og det gjør jeg egentlig ikke etter at jeg begynte på sprøytene heller så ;)

Så fint å høre at han støtter deg. Det er jo veldig viktig. For meg ble det bare enda viktigere etter at jeg begynte å stikke, siden jeg er litt hormonell. Min kjæreste forstår nok ikke helt hvor mye dette opptar meg, så jeg prøver i hvertfall å snakke litt om andre ting også :p

Han skjønte nok ikke helt hvor mye det opptok meg i starten, spesielt når ting var så langt frem i tid. Men har venninner jeg har kunnet "lufte" meg for :-) nå er han helt "med". :-) Jeg kan snakke om alt og han deler sine tanker, ikke bare med meg men også med en kamerat han har som har vært igjennom det samme :-) Synes det er veldig allright at han har noen å snakke med og dele erfaringer med underveis, kameraten har også kommet med tips og støtte til meg :-) For dem gikk det dessverre ikke, og er heller ikke et par i dag av andre årsaker.

Jeg skal ha uttak på onsdag, innsett blir 4. mai. Har vært på UL i dag. Kroppen responderer bra. Begynte med orgalutran i dag.

Plutselig skal de dyrke til blastocyst. Det så ut til at jeg hadde så mange fine egg, så legen ville gjerne prøve det.

Last edited:
Jeg skal ha uttak på onsdag, innsett blir 4. mai. Har vært på UL i dag. Kroppen responderer bra. Begynte med orgalutran i dag.

Plutselig skal de dyrke til blastocyst. Det så ut til at jeg hadde så mange fine egg, så legen ville gjerne prøve det.
Så spennende!! Hva tenker du om det med blastocyst? På den ene siden er det jo bedre kvalitet på de, men på den andre blir det mange nervepirrende dager med venting. Veldig godt tegn at du har mange fine egg da:D Er jo det man vil høre!

Er det bare jeg som sprayer på mai gruppa her?

Så spennende!! Hva tenker du om det med blastocyst? På den ene siden er det jo bedre kvalitet på de, men på den andre blir det mange nervepirrende dager med venting. Veldig godt tegn at du har mange fine egg da:D Er jo det man vil høre!

Jeg ble ganske overrasket da. Trodde det var noe de prøvde etter flere forsøk. Har lest meg opp litt, og det er jo delte meninger om dette som alt annet. Men jeg stoler på legen jeg :)
Jaaa, kommer jo til å være en nerveball i FEM dager da :p
De kan vel egentlig ikke vite om eggene er av god kvalitet før de er ute, men de tror vel det siden jeg i denne sammenhengen er ung. Jeg har da et fint antall om ikke annet.
Ser at du har uttak den dagen jeg har innsett forresten :)

Jeg sprayer! Er på min 25 dag. Kontroll 29 april og oppstart med sprøyter 30 april :)
Da tror jeg jammen vi logger ganske likt. Jeg skal på kontroll 30. April og forventer oppstart på sprøyter etter det:):)

Jeg ble ganske overrasket da. Trodde det var noe de prøvde etter flere forsøk. Har lest meg opp litt, og det er jo delte meninger om dette som alt annet. Men jeg stoler på legen jeg :)
Jaaa, kommer jo til å være en nerveball i FEM dager da :p
De kan vel egentlig ikke vite om eggene er av god kvalitet før de er ute, men de tror vel det siden jeg i denne sammenhengen er ung. Jeg har da et fint antall om ikke annet.
Ser at du har uttak den dagen jeg har innsett forresten :)
Ja, vi må stole på legene:-) Det høres jo veldig positivt ut.

Det er ikke sikkert jeg har uttak da, enten uttak eller kontroll. Får sikkert vite det på kontrollen på onsdag.

Jeg skal nok også ha uttak og innsett da. Har kontroll 8. Mai og hvis jeg ser på sist runde tok det 4 uker + 1 dag fra spraystart til uttak:) Jeg er på Fertilitetssenteret i Oslo:) Du da?

Jeg skal nok også ha uttak og innsett da. Har kontroll 8. Mai og hvis jeg ser på sist runde tok det 4 uker + 1 dag fra spraystart til uttak:) Jeg er på Fertilitetssenteret i Oslo:) Du da?
Ok :) Dette er min første ivf så jeg er litt grønn hehe :) Hvor lenge pleier man å gå på sprøytene? Jeg har 4 uker bare på spray før jeg starter på sprøytene.
Jeg holder til på Ullevål.

Ok :) Dette er min første ivf så jeg er litt grønn hehe :) Hvor lenge pleier man å gå på sprøytene? Jeg har 4 uker bare på spray før jeg starter på sprøytene.
Jeg holder til på Ullevål.
Det er litt forskjellig. Kommer an på hvor godt du responderer på den dosen du har fått. De starter ogte litt lavt sånn at du ikke blir overstimulert. Men jeg gikk vel på sprøyter ca en uke. Skal sjekke dagboka mi:)

Jeg ble beregnet til å få mens ca 10 mai, men ser ut som jeg kommer til å få mens i løpet av neste uke, om alle tegnene på at jeg har hatt eggløsning stemmer.

Back
Topp