Supporterforeldre er aller værst???

Hahahaha! :D
Vet ikke åssen jeg blir enda, han er så liten nå. Håper jeg blir en sånn super støttende, men ikke klein mamma. Men hey, kan godt hende jeg mister alle hemninger av stolthet og blir den som roper høyest og mest :p

Haha, man SKAL heie og juble (samt trøste når det er nødvendig). Det er da den viktigste oppgaven man har som mamma i slike sammenhenger etter min mening ;). Jeg er i hvert fall ivrig på sidelinjen, både på treninger og cuper. Enn så lenge synes han bare det er superstas, men den tid kommer nok at jeg får samme beskjed. Tar ikke helt av altså, men det er moro å være engasjert i barnas idrettsaktiviteter! :happy093

Ja, jeg roper og skriker. Både positivt og negativt:) skikkelig fotballmamma jeg. Nesten overengasjert på trening og kamper. Får sikkert beskjed om å slutte når ho blir litt eldre;)

Nei jeg gjør ikke det,, jeg synes det var helt forferdeli selv når mamma og pappa gjorde det, derfor gjør jeg ikke det mot barnet mitt.Jeg heier og er engasjert , men på en grei måte:)

Jeg er en som tar av på kamper og kommer garantert til å gjøre det med barna :p tror samboeren er glad for at han aldri har hørt meg fra tribunen når han har spilt :p

eh NEI!

Må heldigvis ikke gå på kamper da sønnen min ikke driver med slikt, men han ser oss i folkemengden og er strålende fornøyd med at vi følger med og ser på han og smiler til han :)

Haha, man SKAL heie og juble (samt trøste når det er nødvendig). Det er da den viktigste oppgaven man har som mamma i slike sammenhenger etter min mening ;). Jeg er i hvert fall ivrig på sidelinjen, både på treninger og cuper. Enn så lenge synes han bare det er superstas, men den tid kommer nok at jeg får samme beskjed. Tar ikke helt av altså, men det er moro å være engasjert i barnas idrettsaktiviteter! :happy093

Nemlig, man SKAL!

Vi foreldrene til håndballaget har egen heiagjeng, og jeg er heiagjengansvarlig :D :D

Vi har egne supportergensere (se bildet mitt), til cuppen i helgen har vi laget plakater, kjøpt inn kubjeller og klappehender, og vi har egne heiarop vi drar igang ved hvert mål, samt egen sang :D :D Rågøy!

Nemlig, man SKAL!

Vi foreldrene til håndballaget har egen heiagjeng, og jeg er heiagjengansvarlig :D :D

Vi har egne supportergensere (se bildet mitt), til cuppen i helgen har vi laget plakater, kjøpt inn kubjeller og klappehender, og vi har egne heiarop vi drar igang ved hvert mål, samt egen sang :D :D Rågøy!

Hvilken cup er det?

Jeg er også i overkant ivrig, men 6åringen syns det er helt greit.... foreløpig :P

Ja man skal heie men man trenger ikke ta helt av . Synes det er vitkig å ta henysn til barna oppi dette her jeg da, om de ber en roe seg ned så gjør man det.

Ja man skal heie men man trenger ikke ta helt av . Synes det er vitkig å ta henysn til barna oppi dette her jeg da, om de ber en roe seg ned så gjør man det.
Jeg tar da hensyn til barnet mitt ;). Er ikke den som hyler og roper høyest, men klart jeg er engasjert i hans aktiviteter. Han synes det er superstas! :)

Jeg roper, slapper å står i:D Samme gjør mannen. Men heier like mye på hele laget. Ikke bare min jente. De er 6-7 år gammel og syns det er gøy enda. Er veldig mange engasjerte foreldre på dette laget, så vi får heller roe ned om en stund vist de vil :)

Jeg roper, slapper å står i:D Samme gjør mannen. Men heier like mye på hele laget. Ikke bare min jente. De er 6-7 år gammel og syns det er gøy enda. Er veldig mange engasjerte foreldre på dette laget, så vi får heller roe ned om en stund vist de vil :)
Ja, man må jo heie på hele laget. Her er det ikke lov å kun heie på egne barn :)

Er du som meg, som tar litt av når ungene spiller kamper og cupper?
Fikk nettopp beskjed av dattera mi at jeg ikke fikk bli med i helgen hvis jeg ikke kunne oppføre meg.... :p
kan godt se for meg deg som en engasjert mamma på tribunen :D
Synes det er flott at foreldre engasjerer seg i det barna gjør. Så lenge det ikke går for langt.
Husker selv en pappa fra det andre laget som ble utvist fra hallen fordi han slang skjellsord til de på det andre laget under en cup. Vi var 14 år. Det var veldig ubehagelig.

Har fått tilsnakk av dommeren sist vi heiet på laget til ungene. Fikk ikke lov til det siden de var så små. Ble så trasig for motparten. Skjønner det godt så nå gjør vi det ikke mer. Får vente til de blir litt større.

kan godt se for meg deg som en engasjert mamma på tribunen :D
Synes det er flott at foreldre engasjerer seg i det barna gjør. Så lenge det ikke går for langt.
Husker selv en pappa fra det andre laget som ble utvist fra hallen fordi han slang skjellsord til de på det andre laget under en cup. Vi var 14 år. Det var veldig ubehagelig.
Isj, ikke bra.
Her er det heldigvis sånn at har man ikke noe bra å si så holder man kjeft. Ikke hørt noen si noe negativt. Og vi klapper for alle mål. Uansett lag. Men litt ekstra når vårt lag scorer mål.
De fleste lag vi møter har også engasjerte foreldre som heier. Da blir det litt ekstra morro på tribunen :)

Har fått tilsnakk av dommeren sist vi heiet på laget til ungene. Fikk ikke lov til det siden de var så små. Ble så trasig for motparten. Skjønner det godt så nå gjør vi det ikke mer. Får vente til de blir litt større.
Det hørtes nå litt rart ut syntes jeg. Hva er aldersnivået?

Isj, ikke bra.
Her er det heldigvis sånn at har man ikke noe bra å si så holder man kjeft. Ikke hørt noen si noe negativt. Og vi klapper for alle mål. Uansett lag. Men litt ekstra når vårt lag scorer mål.
De fleste lag vi møter har også engasjerte foreldre som heier. Da blir det litt ekstra morro på tribunen :)
Helt enig. Gir barna litt anerkjennelse også. At de gjør noe bra. Å ingenting er bedre enn å føle at mamma og/eller pappa viser god sportsånd. Å at barna ser at foreldrene bryr seg om deres interesser.

Back
Topp