Bursdagsgave tips! :)

jenta86

Gift med forumet
Min kjære samboer fyller 30 i år,og jeg har egentlig null peiling på hva jeg skal finne på...lyst å gi han noe han ikke kommer til å glemme med det første. Han blir pappa for første gang i oktober ;) han har en stor interesse for motorsykkelløp,som MotoGP..er sesong nå,og har tenkt tanken på å kjøpe billett til et løp til et av nabolandene...men er usikker :/
Noen av dere som har noe tips? Hva gidde dere? Han blir ikke 30 før i desember,så ikke noe stress enda egentlig,men liker å være forberedt ;)

Hvis du vil gi en gave litt på forskudd er det britisk motogp på Silverstone i slutten av august. Det ligger ca en times kjøring fra London sentrum, halvannen time fra gatwick, Fullt mulig å få rimelige billetter med Norwegian og rimelig hotell. :)

Ville reist på tur og sett løp, kan være godt med en kjærestetur før dere blir foreldre dersom du selv orker det;)

Hvis du vil gi en gave litt på forskudd er det britisk motogp på Silverstone i slutten av august. Det ligger ca en times kjøring fra London sentrum, halvannen time fra gatwick, Fullt mulig å få rimelige billetter med Norwegian og rimelig hotell. :)
Sjekket opp det,men var ikke billetter å få kjøpt der. Men så det holdes løp 2t kjøring fra Praha også,evt en plass det går an å kombinere :)

Back
Topp