Hva slags grillutstyr har dere?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Innser at vi må ut og handle litt utstyr for vi har omtrent ingenting.
Vu har gassgrill men trengerlitt tilbehør

Last edited:
Vel jeg var strålende fornøyd med en bøttegrill i flere år jeg :D
Nå har vi gassgrill fordi mannen var lei av at finværet var over innen maten var ferdig :p Det ble en billig en i fjor da vi prioriterte andre ting, men synes egentlig ikke vi trenger noe mer... Så har vi sånne grillspidd...

Har en gassgrill som vi kjøpte i fjor. Kjøpte da også sett med skjærebrett, kniv, pensel og klip/stekepinsett :)
I år skal jeg kjøpe meg skikkelige grillspidd :)

Har Weber grill med en sånn Weber utstyrspakke med klype og sånn til å rense rist og sånn og folie bakker til grønnsaker og til jul fikk vi sånn til å lage pizza på grillen den gleder jeg meg til å prøve

I år får vi arve gassgrill og bålpanne, har fra før spyd og kokkebok :-P må nesten gå til innkjøp av en slik klype og da :-)

Har Weber gassgrill med stativ samt stålbørste for å skrubbe rist, diverse stekespyd, klyper til kjøtt og annen mat, alu.former til å ha under grillen slik at kjøttsaft og fett samles der. Har også spesialmiddel for å rense risten.

Haha, vi har en kulegrill! Har ikke grillspyd til tur engang :p

Vi har BroilKing med tre brennere. Bruker bare klype, egentlig. Og en skrubb til å vaske med.

Har gassgrill :) har ikke noe spesiellt utstyr. Bruker vanlige kjøkkenredskaper når vi griller.

Har en stor kulegrill, det er da maten blir god:) har en stein vi bruker til pizza, og klype/stålbørste. Fins det noe mer tilbrhør da?

Har Weber gassgrill med stativ samt stålbørste for å skrubbe rist, diverse stekespyd, klyper til kjøtt og annen mat, alu.former til å ha under grillen slik at kjøttsaft og fett samles der. Har også spesialmiddel for å rense risten.
What she said:)

Vi skal ha elektrisk på altanen og kulegrill bak på plattingen.

Back
Topp