Dåpslue

Lillegutt2015

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Noen som vet hvor man får kjøpt Dåpslue i Bergen?? Vil ikke bestille på nett, for jeg vil at fargen skal passe til dåpskjolen, og det er litt vanskelig å se det ut fra ett bilde. Har søkt masse på nettet men finner ingenting! Det burde jo være en butikk som selger dåpsklær??

Ytterst få som selger det.. Vi var på heimen i Oslo, og der hadde de 1 (!) lue!

Jeg fant faktisk dåpslue på en av disse sjappene som drives av utlendinger, tror det var bazar eller noe slikt det het, en butikk i gågaten og en i marken. Det er også en butikk i strandgaten som selger dåpskjoler. er en butikk med masse merkeklær å sånn til baby, husker ikke hva den het. for dyrt til at jeg handler der til lillegutt :p

Regner med det ikke er laget lue sammen med kjolen da?
Hmm kan ikke si jeg har sett noen butikker som selger slikt noe sted. Kanskje noe slags husflid?

Jeg fant faktisk dåpslue på en av disse sjappene som drives av utlendinger, tror det var bazar eller noe slikt det het, en butikk i gågaten og en i marken. Det er også en butikk i strandgaten som selger dåpskjoler. er en butikk med masse merkeklær å sånn til baby, husker ikke hva den het. for dyrt til at jeg handler der til lillegutt :p
Ååå! Takk! Da skal jeg se der :)

Jeg kjøpte av en kjempe flink dame over nett, som sydde akkurat sånn vi ville ha den. Hun sendte først bilder av ulike typer stoff hun hadde utifra hva jeg sa jeg ønsket, og deretter valgte jeg ut noen som hun sendte stoffprøver av så jeg kunne se i forhold til dåpskjolen :)

Finnes sikkert noen personer som kan sy til deg? Evt sy selv ja:) kan jo sy en kyselue:) skal ikke være så vanskelig:)

Lurer på det samme her, også i Bergen.. Vi har arvekjole som det følger lue med, men luen er så forferdelig stygg at jeg nekter å bruke den..

Den har dusk.

Back
Topp