Og vi skal treffes i permisjonen vettuBergen her og. Sambo og forlovet. Gutt på 17mnd og bonussønn på 12år. Så venter vi en til i nov.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og vi skal treffes i permisjonen vettuBergen her og. Sambo og forlovet. Gutt på 17mnd og bonussønn på 12år. Så venter vi en til i nov.![]()
Akkurat 12 uker nå så termin i begynnelsen av novemberTermin er no 20 mai, men blir enten satt i gang eller KS om ca to vekerDu da?
Akkurat 12 uker nå så termin i begynnelsen av novemberSpennende med tvillinger
Ganske tett på den første og
![]()
Helt korrektOg vi skal treffes i permisjonen vettu![]()
Hehe! Det blir vel skikkelig slitsomt i noen år og da vil de finne mye nytte av hverandreSpennandeJa, me leikar ikkje produktive eller effektive
Men etter dette er det stopp
![]()
Jeg trenger sårt venner, altså ikke fordi jeg er sååå sær, men fordi det er vanskelig å skaffe seg i ny byhaha..
Er 26år, har en datter på 5år og en sønn på 10mnd. Bor i Oslo og jobber på Vøyenenga, Bærum. Vi har bil, så har ingen problemer med å treffe folk som bor på andre siden av byen, asker,bærum, lillestrøm osvHar ønsket å utvide nettverket siden jeg fikk mitt første barn og da flyttet fra Bergen til Oslo. Er selv ifra Tromsø
Håper det er noen dær ute som syns jeg høres ut som en bra kafedate/mailkompis/tlfvenn/pubkompis osv
![]()
Ja det har vært gøyAndre siden av byen her da , Persaunet/Strindheim![]()
Håper vi kan få til å samle en liten gruppe fra Trondheim som kan gå tur sammen! Er sikkert noen fine steder på tiller?![]()
Bare 2mnd i forskjell på min jente og dine jenterJente på 22 år fra Stavanger (Bor på Sola). Har tvillingjenter som er født Nov 13. Er gravid med nr 3. Ønsker flerne venner da jeg mistet mange når jeg ble gravid og husmor.
Bare en liten fergetur detNei bor i lille Ørsta, så er jo bare en svipptur ut dit![]()
Bare en liten fergetur det![]()
Så gøy! Hvor bor du?Bare 2mnd i forskjell på min jente og dine jenter![]()
Hmm er du fra Ørsta?JeppSå dette må la seg gjøre vet du
![]()
Kanskje vi kan møtes i SommerVil gjerne ha vennerBor like ved Ålesund, 25 år, ingen barn, langtidsprøver
![]()
Fra stavanger28år. Vil gjerne bli kjent med andre jenter/par i nærområdet
![]()
Har en jente født i jan.2014![]()
Så koseligBor også i Stavanger, 30 år..
Venter førstemann i juli![]()