Er spent på hvordan det bleJeg har ikke det, en mulig vi skaldit i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er spent på hvordan det bleJeg har ikke det, en mulig vi skaldit i år
Godt å høreVar i legoland sommeren for 2 år siden.
Elsker det
Ja, her er vi 4,5 mnd., så litt større, men fortsatt lenge igjenMi er 7 uker i dag - så en stund til ja![]()
Visste ikke det var kommet ny del der?!Den er fantatisk! Noen som har vært i den nye delen; Hakkebakkeskogen?
neida er jo så mye andre bra parkerÅ nei, så dumt da![]()
jeg også, må nok en tur dit snart å seEr spent på hvordan det ble![]()
De drev med den da vi var der for to somre siden, ellers hadde ikke jeg visst det hellerVisste ikke det var kommet ny del der?!![]()
Somre? Sommere?De drev med den da vi var der for to somre siden, ellers hadde ikke jeg visst det heller![]()
Massevis å velge mellomneida er jo så mye andre bra parker
Kanskje vi må ta turen ogsåjeg også, må nok en tur dit snart å se
Kanskje vi må ta turen ogsåKan aldri bli for liten for dyreparken?
Hvor stor er din lille? Sånn cm og vekt?Ja, her er vi 4,5 mnd., så litt større, men fortsatt lenge igjen![]()
Hurra, så deiligDa har jeg fått funnet sleepywrapen min og kan endelig bære henne OG gjøre noe samtidig![]()
Joda, men kjedelig å være misfornøydneida er jo så mye andre bra parker
Oi, så herlig! SørlandsidyllVi bruker å dra dit en gang i året. I år blir d flere ganger siden vi skal teste ut campinglivet på fast plass![]()
Så spennende daDe drev med den da vi var der for to somre siden, ellers hadde ikke jeg visst det heller![]()
SommereSomre? Sommere?
Har ikke veid ham siden 23.mars, men da veide han 6270 og var 61 cm. Da var han 3 måneder og 18 dagerHvor stor er din lille? Sånn cm og vekt?
Vi skal veies og måles på torsdag. Det blir spennende![]()