Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da er det noe som skjer der nede daJeg kjente sprøytene godt allerede dagen første ble satt! Kjente godt at kroppen og eggstokkene jobbet.
Jeg gikk på 125ie gonal-f og var inn på kontroll allerede på dag 6
Ok, da er det noe som skjer der nede datenkte det kanskje var psyken... Har du lett for å bli overstimulert? Skulle egentlig ikke starte før torsdag, da de ville ha meg raskt inne på kontroll, men pga 1.mai måtte jeg starte en dag tidligere. Skal ha uttak og innsett før 1.mai
håper bare det ikke skjer noe uforutsett nå!! Du er gravid ikke sant? Trengte du mange forsøk?
Det beste er å bare rekke ett forsøkJeg rakk bare ett forsøk (hvis dette går bra) - så kan bare uttale meg om Akkurat dette da har du kort eller lang protokoll? Jeg hadde kort ihvertfall. Jeg vil tro jeg blir "lett overstimulert" siden jeg hadde lav dose og de på dag 9 senket dosen litt fordi de var redde for overstimulering pga for mange egg (i følge de). Hos meg var de usikre på om de kunne sette inn igjen eller om det måtte bli fryseforsøk, pga bekymring for overstimulering. Jeg VAR ikke overstimulert altså, men responderte veldig bra på liten dose.
Det beste er å bare rekke ett forsøkjeg går på lang protokoll, sprayet i 4 uker, så godt å komme igang med sprøyter! Er veldig spent på hvordan eggene har utviklet seg til mandag
Gratulerer så mye med graviditeten, krysser fingrene for at det holder helt til mål!
![]()
Nei, dette er første forsøk, men jeg har en AMH på 60 tror jeg, og de så en del egg på begge sider, så de ville ta det forsiktig så de ikke skulle få for mange egg. Krysser armer og bein for at dette skal gåKrysser fingrene for deg også har du vært gjennom mange forsøk siden de tror du kan bli overstimulert?
Nei, dette er første forsøk, men jeg har en AMH på 60 tror jeg, og de så en del egg på begge sider, så de ville ta det forsiktig så de ikke skulle få for mange egg. Krysser armer og bein for at dette skal gå![]()
Det er rart at det plutselig ikke går.. Har en tett eggleder, legen mente det mest sannsynlig var noe med den andre også.. Ellers mener de alle prøver og livmor er tipp-topp, så håper det er egglederne som har tulla det til for ossAner ikke hva min amh er på jeg.. Nivået var topp hos oss finner de nemlig ingen feil.. Så de vet ikke helt hvorfor det ikke fungerer på den naturlige måten.. Særlig ikke siden vi har en gutt på straks 6 som ble til uten noe problem
Det er rart at det plutselig ikke går.. Har en tett eggleder, legen mente det mest sannsynlig var noe med den andre også.. Ellers mener de alle prøver og livmor er tipp-topp, så håper det er egglederne som har tulla det til for osshåper det er ivf som skal til for at vi skal få vårt etterlengtede lille nurk om noen mnd..