Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig å mene noe om dette da når man ikke vet bakgrunnen for hvorfor de er der...Ble litt satt ut jeg nåMen jeg får vel bare se hva som skjer.
Ja det tenkte i grunnen jeg også.Vanskelig å mene noe om dette da når man ikke vet bakgrunnen for hvorfor de er der...
Det er vel ikke taushetsbelagt for deres del... Men forstår det er vanskelig. Det blir nesten gikk gjetning fra vår side da.Jeg skjønner det! Men jeg ser også sammenhengen i bruk av dukkerskulle gjerne plapret vilt om saken for å høre andres mening men det går jo ikke. Sukk.
Beklager, jeg vet jo ingenting, men det er vel slik at barnevernet kan havne i en vanskelig bevissituasjon dersom det blir saksbehandlernes skildringer bare. Kjenner ikke til hvor utbredt det er å filme generelt, men den type undersøkelser fra barnevernets side tilsier en alvorlig bekymring. Man kan jo lese om hva som skal til for at barnevernet setter igang tiltak.Ble litt satt ut jeg nåMen jeg får vel bare se hva som skjer.
Enig der.Filmingen er vanlig ja, og dem skjønner nok at det er en unaturlig setting. Men dem ser ikke på foreldrene i denne settingen, ser nok mere på hvordan barna reagerer på forskjellige ting. Samspillet kan ikke jukses til, for barna er som barna er, og type tilknytning kan man ikke fake. Men det er jo umulig å si hvorfor dem gjør det så lenge man ikke vet noe som helst om saken.
Det er nok mer utbredt enn du tror. Det er mye lettere å studere barnets reaksjoner når du har det på film. Ellers må du sitte med øynene klistret på barnet hele tiden og det er ikke naturlig.Beklager, jeg vet jo ingenting, men det er vel slik at barnevernet kan havne i en vanskelig bevissituasjon dersom det blir saksbehandlernes skildringer bare. Kjenner ikke til hvor utbredt det er å filme generelt, men den type undersøkelser fra barnevernets side tilsier en alvorlig bekymring. Man kan jo lese om hva som skal til for at barnevernet setter igang tiltak.
Ok, bra. Tenker også at det er fint å bruke i veiledning med foreldrene og se på barnas adferd etterpå, og ikke kommentere og avbryte barna eller foreldrene underveis. Men det KAN også brukes som dokumentasjon ved en evt sak.Det er nok mer utbredt enn du tror. Det er mye lettere å studere barnets reaksjoner når du har det på film. Ellers må du sitte med øynene klistret på barnet hele tiden og det er ikke naturlig.