Jeg tåler ikke klorNå kjenner jeg at jeg lurer på hva du driver med på fest om det ser sånn ut når du kommer fra bading haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tåler ikke klorNå kjenner jeg at jeg lurer på hva du driver med på fest om det ser sånn ut når du kommer fra bading haha![]()
Hihi...typiskTakk, men hjalp ikke.
5 minutter, og så vil han ha trøste pupp siden mamma var slem
Du får ta den andre oppå da så blir det braJada bare ikke helt den fargen jeg skulle haden så jo så mye mørkere ut i flaska hehe
Men da må du jo ikke bade i klor?!Jeg tåler ikke klorDet vises når jeg kommer opp fra basseng
Neimen Ronja da, det var jo ikke bra.Gikk nesten fint
Glemte å ta med meg et papir selvfølgelig, så jeg må tilbake på regnskapskontoret en annen dag også![]()
Må jo det avogtil, vl jo gjerne væremed sønnen minMen da må du jo ikke bade i klor?!![]()
Ååh...det er godt da![]()
Jada kost oss har vi. Helt til poden sllo kneet oppi tanna og ble krakilsk..Uff da, hørtes ikke bra ut?!
Har dere koset dere??
Knall rød er kult da![]()
Tatt fisken ut av pakken og lagt i en ildfast form....Hihi...typisk
Fikk du gjort noe på de 5 minuttene da??![]()
Jeg tåler ikke klorDet vises når jeg kommer opp fra basseng
Nei, bare tull med meg idag...Neimen Ronja da, det var jo ikke bra.
Skjønner jo det da men...Må jo det avogtil, vl jo gjerne væremed sønnen min
Du får ta den andre oppå da så blir det bra
Haha...kyllingsjokkJa det er det, men 3 dagen med kylling nåmen sånn går det når jeg skal ha helstekt kylling og vi bare er en voksen og et barn haha
![]()
Oppi sin egen tann??Jada kost oss har vi. Helt til poden sllo kneet oppi tanna og ble krakilsk..
Hehe...jaja, da er du ihvertfall ferdig med detTatt fisken ut av pakken og lagt i en ildfast form....
Haha...kyllingsjokk![]()