Bhg regning

Oktoberjenta

Elsker forumet
Nå har jeg en som begynte i bhg en ukes tid etter nyttår. Første regningen måtte vi betale litt over halve prisen så det var jo greit. Så nå har jeg fått 4regninger til etter dette. Første fullpris regningen var på 2830. Så var mars og april mnd på 2700 et eller annet. denne mnd er den på 2880. Hva er det som gjør det? Har telt virkedagene, og det er nå ikke flere ukedager i mai enn mars april. Syns dette er veldig rart, eller det normalt?

Har ikke bhg fast pris hver mnd? Jeg ville spurt bhg om årsaken!

Her er det samme pris hver mnd, så ville nok spurt bhg om årsaken

Kan det være matpenger/bleiepenger som samles opp eller noe?

Kanskje de trekker fra matpenger for de dagene det er fri? Var jo mange fridager i påsken. Så er det også forskjell på antall dager i måneden, kanskje det har noe å si?

Ville evt sendt en kjapp epost til styrer og spurt hva som er årsaken til at prisen varierer, det er sikkert en mening bak det.

Her har vi fastpris hver mnd. Hørtes rart ut. Hadde spurt de

Har ikke bhg fast pris hver mnd? Jeg ville spurt bhg om årsaken!
Ja skal spørre når jeg skal innom til dagliglederen. Trodde jo det skulle være fastpris. Men om det ikke er fastpris så skjønner jeg ikke hva de tar ekstra for? Siden det ikke er flere virkedager i mai enn mars eller april.
Kan det være matpenger/bleiepenger som samles opp eller noe?
Tror ikke det. Matpenger er 300 på alle de regningene vi har fått. Bleier må vi ta med selv.
Kanskje de trekker fra matpenger for de dagene det er fri? Var jo mange fridager i påsken. Så er det også forskjell på antall dager i måneden, kanskje det har noe å si?

Ville evt sendt en kjapp epost til styrer og spurt hva som er årsaken til at prisen varierer, det er sikkert en mening bak det.
Tviler. Siden det var lik pris på regningen for hele mars og hele april:/ men står det samme for matpenger på alle. Står kun forskjellig ved siden av "100% plass mai" feks. Ja skal høre med dagliglederen når keg får snKket med henne

Ja skal spørre når jeg skal innom til dagliglederen. Trodde jo det skulle være fastpris. Men om det ikke er fastpris så skjønner jeg ikke hva de tar ekstra for? Siden det ikke er flere virkedager i mai enn mars eller april.

Tror ikke det. Matpenger er 300 på alle de regningene vi har fått. Bleier må vi ta med selv.

Tviler. Siden det var lik pris på regningen for hele mars og hele april:/ men står det samme for matpenger på alle. Står kun forskjellig ved siden av "100% plass mai" feks. Ja skal høre med dagliglederen når keg får snKket med henne
Steg ikke bhg-prisen også her en måned, kan jo være det er økningen som er blitt etterinnkrevd, det skjedde her vertfall :)

Maxpris for bhg, som for de fleste er det bhg krever (pluss mat og evt bleier) steg 1.1 til 2480 og stiger igjen 1.5. til 2580

Maxpris for bhg, som for de fleste er det bhg krever (pluss mat og evt bleier) steg 1.1 til 2480 og stiger igjen 1.5. til 2580
Det kan godt være at det er det. Men syns det er rart at regningen for februar var på 2830, da var 300 av de matpenger. Bare irriterer meg over at jeg kastet akkurat den regningen.
Har dere betalt for sent ,så det er lagt på purregebyr?
Nei det kan det ikke være. Men da hadde det vel også stått feks "purregebyr 50kr" eller noe? Men skal høre med de hva de sier. Er nok pga det stiger 1 mai. Men syns det var rart at jeg betalte noe med 2800 i februar mnd og når det skulle vært noe med 2700

Meget trolig, ettersom prisøkning ble vedtatt rett før jul, var januar fakturert etter pris for 2014 og så ble mellomlegget etterfkturert i april.

(en del av min jobb er å sende ut faktura til foreldre i 22 barnehager...)

Back
Topp