Hvor gammel er han da, litt frekt å spørre kanskje.. min er 44, syns ikke det er gammelt... Jeg har nesten ikke hatt bivirkninger på tidligere forsøk, før nå på siste uttak, da slet jeg med humørsvingninger og vondt i hodet.. det jeg mener er at det er ikke sikkert det blir like ille neste gang? Jeg prøvde også å fokusere på at det var medisinene, ikke jeg, og det var også gubben veldig flink til.. Jeg har også hatt ett uttak som gjorde ganske vondt, men da var det noe galt med kanylen i hånden så morfinen kom ikke inn... men det er fullt lov å be om mer smertestillende, vet flere har gjort det

må jeg ha uttak igjen, kommer ihvertfall jeg til å si ifra om det som skjedde sist og at det ikke er aktuelt en gang til, da får de heller sette sprøyta rett i armen, om du skjønner...vet det er lite som kan trøste og gi mening, det er kun deg sjøl som kan klare dette, men vi er mange her inne som er gode på å "lytte" og som har opplevd mange både oppturer og nedturer, og kommet oss gjennom det...
Ville jo også kanskje tro de velger ICSI neste gang? Vi må ha det siden mannen har veldig dårlig svømmere. Det ville jeg ihvertfall ha spurt om..