Utstyrstråd!

Aalia15

Forelsket i forumet
Vognmerke og farge: Stokke® Trailz™ Black Melange

Stellebord: Inbyggd på badet.

Seng: Skal kjøpe fra ikea. Har kjøpt babynest fra sleppyHead

Vognpose: Isbjørnen Vognpose m/ lammeskinn, Sort

Bilstol: BeSafe izi go med isofix

Vugge: Nei - Har kjøpt 3 i 1 vugge og vippestol fra Tiny Love

Babycall: Trenger ikke. Babyen skal sove sammen med oss.

Ammepute: Nei, har ikke kjøpt ennå.

Flasker, smokker, pumpe osv: kjøpt 3 Mum smokker og 2 Avent flasker

Uro eller andre leker: Fikk masse leker i gave på babyshower. Har kjøpt Uro og vognpynt fra sprell

Hentesett: Blir nok omslagsbody, bukse, sokker og lue + marius hjemmestrikket teppe

Andre klær: Har kjøpt masse fra newbie. Fikk mange i gave på babyshower. Kan bruke nye klær hver dag lille tassen vår jo! Skal kjøpe mer etterhvert

Lekegrind: Jepp - Trenger ikke.

Beskriv barnerommet: Ferdig med opppussing. Malte lysgrå farge, har hvit skyvedør gardrobe. Har kjøpt gardiner, sengetøy, sengehimmel, taklampe, veglampe og vegdekor fra Pumpkin serien med søte uglemotiver.

Annet:

Stokke® Flexi Bath og nyfødtstøtte
Babybjørn bæresele
Babydan stellematte
10 gulpe kluter 10 gass kluter

4 Bade hånkler og 15 Vaske kluter
Amme BH og Amme inlegg.
2 hjemmestrikket tepper, 2 helsetepper.
Ryco stelleveske.
Dozy dundyne i str 80x100 og 65x80.
En tynn fiber dyne 80x100.
En liten og en medium hodepute. mm

Hva mangler vi nå...... Stelle proukter kjøper jeg slutten av mai. Har termin 2 juni.

Har dere noe forslag om hva mangler jeg ennå??.

Vil anbefale ammepute fra fødselen av! Jeg hadde ikke min med meg på barselshotellet, og fikk ikke til amminga ordentlig. Når jeg kom hjem og lærte meg hvordan puten skulle brukes så fikk jeg også til amminga :)

Ellers har du kjøpt inn myyyyye mer enn hva vi hadde kjøpt inn :) vi trengte bare bilstol, vogn, vugge/seng, Dyner, tepper, klær og gaskluter :)

Hvis du får veldig mange klær i samme størrelse så anbefaler jeg å bytte på butikken :) godt å ha litt i alle størrelser!

Vil anbefale ammepute fra fødselen av! Jeg hadde ikke min med meg på barselshotellet, og fikk ikke til amminga ordentlig. Når jeg kom hjem og lærte meg hvordan puten skulle brukes så fikk jeg også til amminga :)

Ellers har du kjøpt inn myyyyye mer enn hva vi hadde kjøpt inn :) vi trengte bare bilstol, vogn, vugge/seng, Dyner, tepper, klær og gaskluter :)

Hvis du får veldig mange klær i samme størrelse så anbefaler jeg å bytte på butikken :) godt å ha litt i alle størrelser!

Takk for svar. Derfor kjøpte jeg ikke så mye klær. Jeg skal finne ammepute. Hvilken ammepute er best? Har du noe forslag? Tips?

Anbefaler cozyfix ammepute! Den spenner du på deg, så du har begge armene frie:) Også slipper du puter som sklir ut og baby som sklir i mellom deg og puta.

Takk for svar. Derfor kjøpte jeg ikke så mye klær. Jeg skal finne ammepute. Hvilken ammepute er best? Har du noe forslag? Tips?
Jeg liker boppy veldig godt :) har hørt at cozyfix og doomoo er gode puter.

Den trekant-puta til barnas hus er bare tull. Full av små kuler, løfter ikke barnet opp til brystene og så glir den bare vekk. Min erfaring iallefall :)

Jeg tenkte å bestille Cozyfox ammepute..... men den er veldig dyret. Prisen er 1000nok.

Back
Topp