Nedstemt i spray-perioden...

Sonalita

Forelsket i forumet
Det har igrunn gått greit med den lange spray-perioden (4 uker), men sist uke var plutselig veldig tung, fredag var jeg så deppa at jeg dro hjem fra jobb..det har aldri skjedd før. Virket som alt raste sammen rundt meg, og eneste tanken som surra rundt i hodet mitt var "tenk om vi aldri lykkes...". Googla meg gal på å finne ut hvor mange som har lykkes med ivf når alt er ok bortsett i fra en tett eggleder..det hjalp ikke akkurat.. Ble bare sittende å lese blogger som alle handlet om "den lange veien mot å bli foreldre"...Har nå lagt ned forbud mot å Google.. Og prøver å utelukke tanker som "tenk om vi er en av de prosentene som ikke får oppleve vårt største ønske, hva gjør vi da???".

Håper det er sprayen som ødelegger for meg, og at det blir bedre når jeg starter på sprøyter... Ble det bedre for dere? Skal til kontroll på Ullevål i morgen, så håper på sprøytestart på onsdag!

Jeg kan trøste deg med å si at disse hormonene fucker deg opp fullstendig. Ikke akkurat en trøst kanskje, men det varer ikke evig:):)

Og ja...hold deg unna google! :):)

Det er en liten trøst, tro det eller ei :) føler meg litt uten for meg selv... Kjenner meg ikke helt igjen, tror mannen også føler litt på det, men han holder ut ;)

Jeg kan trøste deg med å si at disse hormonene fucker deg opp fullstendig. Ikke akkurat en trøst kanskje, men det varer ikke evig:):)

Det er en liten trøst, tro det eller ei :) føler meg litt uten for meg selv... Kjenner meg ikke helt igjen, tror mannen også føler litt på det, men han holder ut ;)
Jeg har opplevd å svinge fra deprimert til skikkelig bitch. Så mannen din har jo litt å glede seg til. Hehehe :D Men så lenge man er klar over at dette er medisiner og ikke deg, så får man prøve å le litt av det og gjøre det beste ut av det:)

Det er sprayen og situasjonen som gjør deg slik, du var sikkert også sliten etter å ha jobbet såpass mye samtidig som du har gått på spray. Slapp av og ta det med ro, så skal du se det stabiliserer seg litt. Men prosessen er jo knalltøff. God bedring!

Jeg opplevde selv at jeg gråt over absolutt alt, jeg som ikke gråter i det hele tatt til vanlig. Har hatt det skikkelig tøft med å holde følelser inne, både når jeg har vært sinna og trist, og humøret har svingt i ett sett. Det har ikke vært behageligt for noen, verken meg selv eller de rundt meg.

Kan bare skrive under her egentlig.. Synes alle rundene har gått greit psykisk, har hatt mest fysiske plager med sprayen.. Men den siste runden nå gikk rett på psyken! Ble helt uttafor og kjenner meg veldig igjen i det med nedstemtheten...

Google er helt forferdelig, man googler seg rett ned i kjelleren.... For meg så føltes ting bedre etter ultralyden og sprøytestart, man kommer liksom litt nærmere målet. Lykke til i morgen, alle er superhyggelige der!

Tusen takk for svar, da er det ikke bare jeg som har det sånn. Godt med et forum, ikke så mange som skjønner hva man går igjennom i denne prosessen, hvis de ikke har vært gjennom det selv. Ja, Google er den største fienden oppi dette her. Samtidig bruker jeg mye energi på å kontrollere meg på jobb, så var nok ganske så sliten. Blir spennende med kontroll i dag, håper alt ser bra ut, og jeg kan gå over til neste fase!

Back
Topp