Sinnasnekkeren

Boblefrua

Forumet er livet
Ser på det nå.
Har dere turt å vist frem hjemmet deres som ser så ille ut på tv?

Elektrisk arbeid som er livsfarlig for barn. Og hjem og hage som flyter med rot.

Jeg hadde (og har aldri hatt det det slik) ikke turt det.

Når du se hvor mye hjelp de får, så er det kanskje verdt det for de som ikke evner å ta tak selv:)

D tenker jeg og. At for å få hjelp de så desperat trenger, så kanskje de lar d se litt verre ut også enn d egentlig er..?

Her må det vel veies litt for og imot. Se på luksusfellen også. Er vel få som syns det er veldig fett å være så åpen om sine svakheter på TV, men når man ser så mye hjem dem får er det kanskje verdt det?

Lurer litt iblant om det virkelig er så ille som det ser ut til på tv, eller om mye er "arrangert" for å lage god tv. Så også en del på ekstrem rengjøring fra USA før i tiden, nesten for ille til å være virkelig en del av de hjemmene som ble rengjort...

Heldigvis slipper vi det da samboer er en skikkelig handyman. Skjønner på en måte de som melder seg på, men samtidig så fremstiller de seg selv som noen udugelige slasker :) Blir heltt oppgitt over at noen kan være så tafatte rett og slett.

Det er nok ikke alltid like ille som man ser det på tv tror jeg, de skal jo lage tv tenker alltid jeg. De får jo god hjelp, så om det er så ille, og man ikke greier å ta fatt i det selv, så sitter de nok igjen med masse etter de har vært med :)
Om jeg ville ha gjort det, syns jeg blir litt feil å svare på. Jeg har det ikke slik hjemme, og har en fantastisk samboer og svigerfar som jobber og står på. Vi er midt i oppussingen selv, men så har ikke vi tatt på oss et så stort prosjekt. Her er det mest overflate oppussing, og det er jo ikke så mye.
Tror mange går inn i slike prosjekter med god tro, og når det stadig dukker opp problemer og ting så kan jeg egentlig skjønne at det stopper opp.

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Jeg hadde skjems over at noen skulle se det :P

Jeg blir bare sjokkert jeg.. Skjønner ikke hvordan mange av de orker å stå frem med så rotete og skitne hjem på tv :p og de samlerene på TLC!!!! Fy faen .. DET er kvalmt det.. Katter som har dødd under alt rotet stakkars :( men heldigvis er vel problemet på sinnasnakkeren som regel at de trenger hjelp til oppussing og ikke rot som regel :D

jeg tipper atendel er arrangert jeg da..Å jajeg hadde glat vist frem om jeg hadde kunne fått hjelp, er ikke alle som klarer å fåpusset opp selv.

Veit nesten ikke om jeg hadde turt nei, men ja desperate tider krever desperate tiltak :-P

Ser på det nå.
Har dere turt å vist frem hjemmet deres som ser så ille ut på tv?

Elektrisk arbeid som er livsfarlig for barn. Og hjem og hage som flyter med rot.

Jeg blir flau på noens veine der. Det er jo så brannfarlig og rotete... At folk orker, de sier de har fått nokk, men herregud rydd!

Hvis det hadde sett ut slik hos meg hadde jeg satt fyr på det før jeg lot et TVteam komme inn :p

Arti seri da ;)

Last edited:
Men hvorfor kjøpe opppussingsobjekt, når man ikke orker å pusse opp?
Han ene "gadd" ikke fikse døra, for det var så mye annet som også måtte tas. Så da kunne like gjerne døra vente også.

Jeg hadde ikke fått sove i slikt hus.

Lurer litt iblant om det virkelig er så ille som det ser ut til på tv, eller om mye er "arrangert" for å lage god tv. Så også en del på ekstrem rengjøring fra USA før i tiden, nesten for ille til å være virkelig en del av de hjemmene som ble rengjort...

Jeg kjenner en som jeg tror skal være med, det er absolutt ikke tilgjort..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp