Skravletråd uke 15

Jeg har vært hos tannlegen og fiksa på ei fortann. Den hadde fått ei stygg grop frempå som ikke var noe pen, så den ble borra og fylt igjen. Nå ser tanna ut som ny :)

Nå sitter jeg på kafè og tar en cappuccino og en kanelsnurr mens jeg venter på massasjetimen min :rolleyes:

Litt av en fredag :p

Ellers ingen helgeplaner, annet enn at jeg skal prøve å booke inn Hermine på overnatting hos mamma i morgen kveld så vi kan gå ut å spise :)
 
Det var godt :)
Ja, sliter mye. Hatt 4 fine dager nå. (Nesten ny rekord uten vondt), men nå er det sykt vondt!

Ja koselig med besøk. Vært ute i solen og ungene har lekt og herjet i mange timer :-D

Usj, migrene er noe skikkelig dritt:( Er så smertefullt og blir jo helt satt ut av spill, ikke lett når man har flere små i huset:( God bedring til deg:) Er det ikke noe legene kan gjøre for deg, du som er så sterkt plaget?

Herlig med solskinn og vårvær:D
 
God morgen :)
I dag fyller mormor 90 år, så vi skal i bursdag til hun. Masse familie der, som vi ikke har truffet på år, så det blir svært hyggelig :) så skal vi kose oss med Elias i helgen. Gleder meg masse ♡

Hva skal dere? :-D

Fy fader, så kult å bli 90 år:) Det er det ikke alle som kan skryte av:) Gratulerer så mye med mormor sin 90 årsdag:D

Kose dere masse i bursdag:)

N skal i bursdag på lekeland i morgen og ellers bare være ute i vårværet, drive litt i hagen og leke:D
 
Jeg har vært hos tannlegen og fiksa på ei fortann. Den hadde fått ei stygg grop frempå som ikke var noe pen, så den ble borra og fylt igjen. Nå ser tanna ut som ny :)

Nå sitter jeg på kafè og tar en cappuccino og en kanelsnurr mens jeg venter på massasjetimen min :rolleyes:

Litt av en fredag :p

Ellers ingen helgeplaner, annet enn at jeg skal prøve å booke inn Hermine på overnatting hos mamma i morgen kveld så vi kan gå ut å spise :)

mmmm, kannelboller, det er så nammis det;):p Fikk nesten litt lyst til og lage det selv nå:D

Du ass, massasje å greier- NYT det;)

Så koselig og gå ut å spise sammen:) Det trenger man engang iblant, litt egentid:)
 
Vi har vært på møte idag angående N og legger inn på secret:) Ellers henta vi unga tidlig i bhgen og har hatt besøk av en skolevennine av M:) Nå slapper vi av med en film, og tror jeg paier snart, dautrøtt;)
 
Jeg har vært hos tannlegen og fiksa på ei fortann. Den hadde fått ei stygg grop frempå som ikke var noe pen, så den ble borra og fylt igjen. Nå ser tanna ut som ny :)

Nå sitter jeg på kafè og tar en cappuccino og en kanelsnurr mens jeg venter på massasjetimen min :rolleyes:

Litt av en fredag :p

Ellers ingen helgeplaner, annet enn at jeg skal prøve å booke inn Hermine på overnatting hos mamma i morgen kveld så vi kan gå ut å spise :)
Fyyyyy flate for en kjip fredag det hørted ut som!!! :p
 
mmmm, kannelboller, det er så nammis det;):p Fikk nesten litt lyst til og lage det selv nå:D

Du ass, massasje å greier- NYT det;)

Så koselig og gå ut å spise sammen:) Det trenger man engang iblant, litt egentid:)
Det ble til at vi booka henne inn hos mamma neste helg, for da er hun alene hjemme og ville ha selskap ;)
 
Hei på dere :)

Prøvde å skrive her for et par dager siden, men klarte å gå ut av alt sammen så alt jeg skrev ble sletta :p da gadd jeg ikke inn her bare å trass haha.. teit :p

Har dere det bra? Hva er planene for idag og helgen? :)

Idag er det solfest her! Et slags karneval i byen :D kjempe gøy for barn og folk som skal feste :p jeg må ut å se om jeg finner ansiktsmaling! Fikk et innfall at jeg vil male jentene :) hehe.. Emira ville gå i toget med tanta si, og jeg tenkte å se på sammen med de to andre.

igår var Emira og Liana på klovneshow med barnehagen! Det var stas :) fikk høre at klovnen både sang, prompa og vrikka på rompa :p også fikk dem pølser, saft/juice og ballong :)

Ha en god lørdag :D
 
Det ble til at vi booka henne inn hos mamma neste helg, for da er hun alene hjemme og ville ha selskap ;)

Koselig for bestemor og Hermine og være bare de to også:)

Hva er planen for dagen idag, da?:)
 
Hei på dere :)

Prøvde å skrive her for et par dager siden, men klarte å gå ut av alt sammen så alt jeg skrev ble sletta :p da gadd jeg ikke inn her bare å trass haha.. teit :p

Har dere det bra? Hva er planene for idag og helgen? :)

Idag er det solfest her! Et slags karneval i byen :D kjempe gøy for barn og folk som skal feste :p jeg må ut å se om jeg finner ansiktsmaling! Fikk et innfall at jeg vil male jentene :) hehe.. Emira ville gå i toget med tanta si, og jeg tenkte å se på sammen med de to andre.

igår var Emira og Liana på klovneshow med barnehagen! Det var stas :) fikk høre at klovnen både sang, prompa og vrikka på rompa :p også fikk dem pølser, saft/juice og ballong :)

Ha en god lørdag :D

Så gøy med solfest:D Stas det skjer noe i helgene;) Må være godt å ha sol igjen etter en lang mørk vinter?:)

Hahahah, jeg synes klovner er sååå skumle, men viser det selvsagt ikke for unga;) Vi hadde besøk av en Klovn i bhgen for noen år siden, veldig underholdende med sang, moro og fjas:D

N er i bursdag på lekeland og er bort til kl 15, M og E skal være med mannen til en kompis av han sammen med barna hans skal de dra og besøke noen hester;) Jeg skal være hjemme og SLAPPE av, digge litt musikk og muligens rydde litt, hvis jeg vel å merke gidder:p heheh..

Ha en fin lørdag dere også:)
 
Så gøy med solfest:D Stas det skjer noe i helgene;) Må være godt å ha sol igjen etter en lang mørk vinter?:)

Hahahah, jeg synes klovner er sååå skumle, men viser det selvsagt ikke for unga;) Vi hadde besøk av en Klovn i bhgen for noen år siden, veldig underholdende med sang, moro og fjas:D

N er i bursdag på lekeland og er bort til kl 15, M og E skal være med mannen til en kompis av han sammen med barna hans skal de dra og besøke noen hester;) Jeg skal være hjemme og SLAPPE av, digge litt musikk og muligens rydde litt, hvis jeg vel å merke gidder:p heheh..

Ha en fin lørdag dere også:)

Ja det er gøy å se så mange som kler seg ut :p var tomt for ansiktsmaling da:( får kjøpe det til neste år :D det er veldig godt å ha sol igjen;) får lissom mer energi med engang hehe..

Hahaha skumle? Jeg syns dem bare er slitsomme haha :p men barn liker dem ofte da :) ikke så rart når klovnene oppfører seg som barn :p

Å så godt for deg å skulle slappe av :) sikkert moro for ungene å se åå hester :D hvordan er det med dyra deres da? :)
 
Koselig for bestemor og Hermine og være bare de to også:)

Hva er planen for dagen idag, da?:)
Vi har vært på loppis og kjøpt noen bilderammer, spist lunsj på Burger King og nå har jeg malt rammene. Hermine har kosa seg og malt noen papptallerkener :p :)

Fin fin lørdag!
 
Så gøy med solfest:D Stas det skjer noe i helgene;) Må være godt å ha sol igjen etter en lang mørk vinter?:)

Hahahah, jeg synes klovner er sååå skumle, men viser det selvsagt ikke for unga;) Vi hadde besøk av en Klovn i bhgen for noen år siden, veldig underholdende med sang, moro og fjas:D

N er i bursdag på lekeland og er bort til kl 15, M og E skal være med mannen til en kompis av han sammen med barna hans skal de dra og besøke noen hester;) Jeg skal være hjemme og SLAPPE av, digge litt musikk og muligens rydde litt, hvis jeg vel å merke gidder:p heheh..

Ha en fin lørdag dere også:)
Nyt alenetiden og sleng beina høyt ;)
 
Hei. Vi har Vært å besøkt farmoren min i Oslo i dag. Koselig, og aktivt med gærne unger :p deretter dro vi til Moss med søs og svoger + unger. Kos :) Bilder på secret. Alt bra med dere? :-D
 
Usj, migrene er noe skikkelig dritt:( Er så smertefullt og blir jo helt satt ut av spill, ikke lett når man har flere små i huset:( God bedring til deg:) Er det ikke noe legene kan gjøre for deg, du som er så sterkt plaget?

Herlig med solskinn og vårvær:D
Ja. Dritt. Får svar på røntgen om 1-2 uker. Tatt bilder av bihulene og skjelett i ansiktet. Er det ingenting galt så er det 100 % migrene. Da skulle jeg få noen sterke tabletter som hjalp masse :)
 
Hei hei :)
Rolig dag her idag. Regn og vind ute :( og regntøy i barnehagen :p hehe.. derfor jeg liker å ha to sett av sånt! :)
Så planene er å få laget knekkebrød hvertfall :p

Ellers har jeg fått sove idag, og dusjet meg selv og Emira. Så er det Liana i kveld og Leoh imårra :p er så lei dusjing/bading! Kun jeg som gjør det her:confused: blir så sliten av det om jeg tar alle ungene på én dag!..

Hva skal dere idag? :)
 
Hei hei :)
Rolig dag her idag. Regn og vind ute :( og regntøy i barnehagen :p hehe.. derfor jeg liker å ha to sett av sånt! :)
Så planene er å få laget knekkebrød hvertfall :p

Ellers har jeg fått sove idag, og dusjet meg selv og Emira. Så er det Liana i kveld og Leoh imårra :p er så lei dusjing/bading! Kun jeg som gjør det her:confused: blir så sliten av det om jeg tar alle ungene på én dag!..

Hva skal dere idag? :)
Hei mye vind her og. Og kom noen dråper regn i stad. Kjipt med regntøy i bhg. Ja, slitsomt å dusje unger :-( heldigvis bytter vi på annenhver gang med å dusje/kle på. Også dusjer de bare annenhver dag for tiden. Blir nok oftere nærmere sommeren, når de svetter mer :p

Så flink du er å bake :-D
 
Back
Topp