Gravid på cerazette?

Dollymix

Blir kjent med forumet
Er det noen her som har blitt gravid mens de gikk på cerazette? Får ikke mensen når jeg går på de, så tester innimellom bare for å forsikre meg om at jeg ikke er gravid.

Idag testet jeg og fikk opp en kjeeeeempesvak strek. Vanskelig å se om den er farget eller grå..

Ville dere sluttet å ta pillene nå? Eller ventet til den ble evt sterkere eller svakere...

Det har jeg:) ville sluttet:)

Jeg ble gravid da jeg brukte cerazette. Om du har positiv test trenger du jo ikke å ta flere piller. V

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg ble ikke gravid på dem, men hadde et par ganger jeg virkelig trodde det, fikk heller ikke mensen når jeg gikk på dem. men ville sluttet på dem om du har testet positivt, da er det jo ikke vits å ta flere

Er det noen her som har blitt gravid mens de gikk på cerazette? Får ikke mensen når jeg går på de, så tester innimellom bare for å forsikre meg om at jeg ikke er gravid.

Idag testet jeg og fikk opp en kjeeeeempesvak strek. Vanskelig å se om den er farget eller grå..

Ville dere sluttet å ta pillene nå? Eller ventet til den ble evt sterkere eller svakere...
Jeg ble gravid på Cerazette, men det var vel mest min feil. Jeg tok antibiotika samtidig som jeg spydde endel :)

Streken er nærmest usynlig. Derfor jeg blir sånn i tvil.. Får teste igjen i morgen å se. Har ikke tatt dagens pille...

Jeg har også vært redd for å være gravid mens jeg gikk på p-piller. Men da hørte jeg at det ikke gjorde noe om man gikk på det, bare at man skal slutte når man vet helt sikkert at man er gravid.

Jeg ble gravid på det. Hadde mensen som vanlig. Bare våknet en dag og fikk for meg helt ut av det blå at jeg skulle ta en test, og da visste den positiv. Hadde veldig svak strek og var usikker, så dro på helsestasjon dagen etter. Var like svak og usikker, både jeg og helsesøster, så tok blodprøver og fikk det bekreftet. fant det ut når jeg var ca. 10 uker på vei, og hadde ingen symptomer samt regelmessig blødninger.

Jeg ble gravid på det. Hadde mensen som vanlig. Bare våknet en dag og fikk for meg helt ut av det blå at jeg skulle ta en test, og da visste den positiv. Hadde veldig svak strek og var usikker, så dro på helsestasjon dagen etter. Var like svak og usikker, både jeg og helsesøster, så tok blodprøver og fikk det bekreftet. fant det ut når jeg var ca. 10 uker på vei, og hadde ingen symptomer samt regelmessig blødninger.
Så rart at den var så svak når du hadde kommet så langt da..

Streken her er så svak at jeg vet ikke om jeg innbiller meg den. :p
Min søster sa hun så antydning til strek og da ble jeg helt paranoid her :p

Så rart at den var så svak når du hadde kommet så langt da..

Streken her er så svak at jeg vet ikke om jeg innbiller meg den. :p
Min søster sa hun så antydning til strek og da ble jeg helt paranoid her :p

Syns også det var veldig rart at den var så svak :s men tok jeg riktignok litt tid med svar på blodprøver og henvisning til ultralyd før det ble fastslått hvor langt jeg var på vei. Men hadde jo fortsatt gått såpass lang tid at testen burde være veldig sterk :P

Har vært en uheldig familie med slikt tror jeg :P min søster fant det ikke ut før hun var 5 måneder på vei. Ingen symptomer, regelmessig mens, ingen mage eller noe slikt. Hun gikk på et annet merke da :) snodig hvordan ting blir innimellom :P

Ville avventet med piller om du er usikker, og piller er ikke hundre prosent sikkert...

Tatt ny test ennå??

Er det den som også blir kalt minipille?

Back
Topp