Brio Smile barnevogn

Emy84

Blir kjent med forumet
Hei,noen som har erfaringer med Brio Smile duovogn?Mannen er 1.90 så må passe han og kunne brukes på vinteren uten problemer☺takker for alle innspill!

Vi har kjøpt Brio Smile, , har hørt mye bra om vogna:) man kan justere håndtaket, så det skal ikke være noe problem for mannen å trille den tror jeg.
Fordelen er at du kan låse framhjulene så det skal ikke være noe problem å trille den på vinterføret, har jeg hørt:D

Da er nok han for høy. Vi hadde den men leverte den inn pga mye feil. Manne min på 189 cm sier at emmaljunga vogna er bedre for han pga høyden. Har hørt at tfk også er fin for høye mannfolk. Jeg ville ikke anbefale brio smile til noen pga alle problemene vi hadde med vår. Det startet vel 2 mnd etter at hu ble født og etter 13 mnd ga vi opp og byttet til emmaljunga. Hele understellet på vogna ble skeivt og sportsdelen kunne plutselig ikke legges ned i liggestilling, hu måtte sitte hele tiden uansett. Hjulene pungerterte hele tiden og vi fikk feil deler fra brio. Babyshop er nok fornøyde for de har ikke sett oss på over ett halvt år nå.

Da er nok han for høy. Vi hadde den men leverte den inn pga mye feil. Manne min på 189 cm sier at emmaljunga vogna er bedre for han pga høyden. Har hørt at tfk også er fin for høye mannfolk. Jeg ville ikke anbefale brio smile til noen pga alle problemene vi hadde med vår. Det startet vel 2 mnd etter at hu ble født og etter 13 mnd ga vi opp og byttet til emmaljunga. Hele understellet på vogna ble skeivt og sportsdelen kunne plutselig ikke legges ned i liggestilling, hu måtte sitte hele tiden uansett. Hjulene pungerterte hele tiden og vi fikk feil deler fra brio. Babyshop er nok fornøyde for de har ikke sett oss på over ett halvt år nå.

Æh nå ble jeg veldig i tvil, vi kjøpte vår på babyshop, de skulle slutte å selge brio smile, så tror de ble rimelig happy da vi kjøpte den siste.:wideyed: Whaaat kan ikke sportsdelen legges ned:eek:
Men ble ikke de feilene rettet?

Mannen her på over 190 synes vår Emmaljunga er veldig behagelig å trille for han kan sette håndtaket rett opp og da slipper han å bøye seg for å trille vogna :)

Vi har brio smile og her er mannen 195 cm og ikke no problem for han.:) Vi er hvertfall superførnøyde og har ikke hatt no problemer. Men det er jo smak og behag ;)

Æh nå ble jeg veldig i tvil, vi kjøpte vår på babyshop, de skulle slutte å selge brio smile, så tror de ble rimelig happy da vi kjøpte den siste.:wideyed: Whaaat kan ikke sportsdelen legges ned:eek:
Men ble ikke de feilene rettet?
Jo vi kunne få ny sportsdelen med en gang og bestille nytt understell. Men sportsdelen ble da i en annen farge og vi måtte da vente flere mnd på understellet. Vi var ganske lei hele vogna så vi orket ikke mer.

Back
Topp