Paradise Hotel Norge

Jeg håper og Sara ryker denne uken, men har mine tvil :P
Eller så må jeg bare le av Martine:
"Det skal ALDRI skje igjen"
5 minutter senere: hompetitten, hompetatten, hometitten teia...
Hahaha!

For ei kjerring. Dronningen eier ikke selvkontroll. Djiiz. :p

Jeg håper og Sara ryker denne uken, men har mine tvil :P
Eller så må jeg bare le av Martine:
"Det skal ALDRI skje igjen"
5 minutter senere: hompetitten, hompetatten, hometitten teia...
Hahaha!
Jeg sa det til mannen i går også, nå har hun gjort det en gang og da er det så lett å gjøre ting en gang til. Bare teit å si sånn :P

Åja, hahahah! Skjønte ingenting, lurte på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg :p Da håper jeg bare Fredrik velger Emilie, er såå lei Sara..

Ja jeg også! Men virker litt som at i dagens episode er alle veldig på Fredrik til å fortelle at hun er falsk!! Men samtidig er jo CF Fredrik sin "lillebror" sier han :o og Sara er partneren til CF, så håper han ikke vil gjøre han en tjeneste der:(

Gi henne mer enn en dag da, hun sier jo selv at hun er den som drar folk opp fra sofaen for å feste :P og jeg er for å bytte ut Sara så da kan hun få bli der et par uker. Helt ok :D
CF er usikker på sin egen seksualitet, er det ikke det man alltid sier når gutter er så redd for å bli kalt homo? :P :P

Ja, får gjøre det :p Sara vil jeg også ha ut!! Hahaha, jo :D

Ja jeg også! Men virker litt som at i dagens episode er alle veldig på Fredrik til å fortelle at hun er falsk!! Men samtidig er jo CF Fredrik sin "lillebror" sier han :o og Sara er partneren til CF, så håper han ikke vil gjøre han en tjeneste der:(

Derfor jeg håper linn går til cf siden hun er fredet, men da håper jeg at fredrik innser hvor teit Sara er og velger Emilie. Men vet ikke, har jo vært en twist så og si hver uke nå :o

Uff ja da er ikke Emilie låst isåfall som noen trodde igår :p haha liker at hun jobber for å bli :D

Jaaaaa! Er egentlig i dritdårlig form og burde absolutt lagt meg! Men har så vondt i magen at jeg sikkert ikke får sove uansett, så da blir det PH i kveld!

Jeg har så huepine at jeg bare klarer å ha ett øye åpent. Men DET kan da ikke sette en stopper for PH! :p

Back
Topp