Haha vil egentlig heller ha ut Sara nå jeg altsåJA! OG SENDER HJEM MARTINE!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha vil egentlig heller ha ut Sara nå jeg altsåJA! OG SENDER HJEM MARTINE!!!![]()
Jeg sitter og strikker samtidig. Måtte felle av så klarte ikke skrive her samtidigStille det var her i kveld da. Sitter alle å biter negler?![]()
Haha vil egentlig heller ha ut Sara nå jeg altså![]()
Jeg er usikker på om hun klarer å spille seg inn igjen nå altså.. Blir spennende i morgenNeste gang så, ikke nå.![]()
Har Emilie fått vite hva rosen betydde? Jeg liker Linn litt jeg også. Hun kan absolutt vokse på megTror egentlig jeg liker hun nye litt jeg, foreløpig i hvert fall
Håper Sara blir sendt hjem, virker jo som at alle har skjønt hvor mye hun spiller nå. Alle bortsett fra Fredrik.. Men han er vel låst til Emilie nå, så da kan jo ikke Sara gå dit.
Har Emilie fått vite hva rosen betydde? Jeg liker Linn litt jeg også. Hun kan absolutt vokse på meg![]()
Det er nok rett, at hun blir låst, jeg bare trodde jeg hadde gått glipp av noe herÅja nei, var mannen som sa det, fikk det ikke med meg så jeg vet ikke![]()
Hadde det vært en annen så hadde jeg bedt den personen gå å få seg noe for å ikke være så sur, men han får jo så mye som han vil og likevel er han så grineteHaha, Cf er så redd for at andre skal tro at han er homo!haha, han har gitt meg en god latter flere ganger de siste ukene! En liten hissigpropp altså
![]()
Og moralpolitiet.. Jaja![]()
morgendagen blir spennende!
Det er nok rett, at hun blir låst, jeg bare trodde jeg hadde gått glipp av noe her![]()
syntes hun nye virker kjedelig, tiltross for skuespillNei hvorfor håper du det? Er jo kult om hun får en fredning![]()
Jeg er usikker på om hun klarer å spille seg inn igjen nå altså.. Blir spennende i morgen
Tror det var digg for Linn å si unnskyld for oppførselen. Er aldri gøy å måtte være en annen person enn det man egentlig er. Måtte le av CF, første han spør om er om hun virkelig trodde han var homo. Haha![]()
Har Emilie fått vite hva rosen betydde? Jeg liker Linn litt jeg også. Hun kan absolutt vokse på meg![]()
Åja nei, var mannen som sa det, fikk det ikke med meg så jeg vet ikke![]()
Tror ikke hun er låst til Fredrik? Eneste rosen betydde var vel at junior kunne få svart blomst?
Junior kunne få svart blomst?![]()
syntes hun nye virker kjedelig, tiltross for skuespill![]()
Gi henne mer enn en dag da, hun sier jo selv at hun er den som drar folk opp fra sofaen for å festeHaha lo sykt selv, CF faller bedre og bedre i smak![]()
Hahaha for en autokorrekt!!! Det skulle stå : eneste blomsten betydde var vel at ingen kunne gi Emilie svart blomst?