Paradise Hotel Norge

Tror egentlig jeg liker hun nye litt jeg, foreløpig i hvert fall :D
Håper Sara blir sendt hjem, virker jo som at alle har skjønt hvor mye hun spiller nå. Alle bortsett fra Fredrik.. Men han er vel låst til Emilie nå, så da kan jo ikke Sara gå dit.

Neste gang så, ikke nå. :p
Jeg er usikker på om hun klarer å spille seg inn igjen nå altså.. Blir spennende i morgen :D

Tror det var digg for Linn å si unnskyld for oppførselen. Er aldri gøy å måtte være en annen person enn det man egentlig er. Måtte le av CF, første han spør om er om hun virkelig trodde han var homo. Haha :P

Tror egentlig jeg liker hun nye litt jeg, foreløpig i hvert fall :D
Håper Sara blir sendt hjem, virker jo som at alle har skjønt hvor mye hun spiller nå. Alle bortsett fra Fredrik.. Men han er vel låst til Emilie nå, så da kan jo ikke Sara gå dit.
Har Emilie fått vite hva rosen betydde? Jeg liker Linn litt jeg også. Hun kan absolutt vokse på meg :)

Haha, Cf er så redd for at andre skal tro at han er homo! :p haha, han har gitt meg en god latter flere ganger de siste ukene! En liten hissigpropp altså :D
Og moralpolitiet.. Jaja :p
morgendagen blir spennende!

Åja nei, var mannen som sa det, fikk det ikke med meg så jeg vet ikke :p
Det er nok rett, at hun blir låst, jeg bare trodde jeg hadde gått glipp av noe her :D

Haha, Cf er så redd for at andre skal tro at han er homo! :p haha, han har gitt meg en god latter flere ganger de siste ukene! En liten hissigpropp altså :D
Og moralpolitiet.. Jaja :p
morgendagen blir spennende!
Hadde det vært en annen så hadde jeg bedt den personen gå å få seg noe for å ikke være så sur, men han får jo så mye som han vil og likevel er han så grinete :P :P men artig er han da :D

Jeg er usikker på om hun klarer å spille seg inn igjen nå altså.. Blir spennende i morgen :D

Tror det var digg for Linn å si unnskyld for oppførselen. Er aldri gøy å måtte være en annen person enn det man egentlig er. Måtte le av CF, første han spør om er om hun virkelig trodde han var homo. Haha :P

Haha lo sykt selv, CF faller bedre og bedre i smak :p

Last edited:
syntes hun nye virker kjedelig, tiltross for skuespill :p
Haha lo sykt selv, CF faller bedre og bedre i smak :p
Gi henne mer enn en dag da, hun sier jo selv at hun er den som drar folk opp fra sofaen for å feste :P og jeg er for å bytte ut Sara så da kan hun få bli der et par uker. Helt ok :D
CF er usikker på sin egen seksualitet, er det ikke det man alltid sier når gutter er så redd for å bli kalt homo? :P :P

Hahaha for en autokorrekt!!! Det skulle stå : eneste blomsten betydde var vel at ingen kunne gi Emilie svart blomst :p?

Åja, hahahah! Skjønte ingenting, lurte på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg :p Da håper jeg bare Fredrik velger Emilie, er såå lei Sara..

Back
Topp