Innsett i Mai :)

Så bra at dere er igang så raskt! :):):)
Ja! :)
Nå får jeg se om jeg får positivt svar på f.eks hidden c da.. Sendte prøve til serum i Athen i dag.. Er den positiv, utsettes forsøket, og vi må ta antibiotika istedet..

Ja! :)
Nå får jeg se om jeg får positivt svar på f.eks hidden c da.. Sendte prøve til serum i Athen i dag.. Er den positiv, utsettes forsøket, og vi må ta antibiotika istedet..
Det blir jo kjempespennende da! Ser ut som det er mange som har vært i kontakt med serum og fått påvist en innfeksjon eller andre ting. Jeg har også tenkt til å kontakte de om det ikke klaffer for oss nå. Føler jeg har gjort myyye for å få ting til å klaffe...

Det blir jo kjempespennende da! Ser ut som det er mange som har vært i kontakt med serum og fått påvist en innfeksjon eller andre ting. Jeg har også tenkt til å kontakte de om det ikke klaffer for oss nå. Føler jeg har gjort myyye for å få ting til å klaffe...
Ja helt enig.. Føler også vi igrunn har gjort alt vi kan for å få det til.. Så dette må vel være det siste på lista tror jeg..

Nå begynner jeg å glede meg så veldig til å begynne med sprøyter. Det blir så flott å endelig gjøre noe aktivt i denne prosessen. Jeg prøver å nyte det faktum at dette er mitt første forsøk, og med det følger det en spenning og en optimisme som jeg nok ikke vil føle hvis jeg må i gjennom flere. Er spent på hvordan kroppen reagerer på hormoner, hvor mange egg får jeg ut, får jeg noen på frys, deler de seg normalt? O.s.v. Jeg har aldri sett for meg selv med et barn født tidlig på året, så på grunnlag av det tror jeg ikke jeg blir gravid på første forsøk. Jada, smått litt tynt og merkelig grunnlag, jeg er enig i dèt ;)

Nå er det snart vår tur jenter :)

Om alt går som jeg håper og tror skal jeg starte med sprøytene i slutten av neste uke. Jeg vet ikke hvilke medisiner jeg skal ta, har altså ikke fått dem enda. Sykepleieren jeg snakket med i dag sa at de skulle gjøre alt de kunne for at vi får starte ved neste mens, så håper det går i orden:D Hun sa at hun skulle ringe meg i morgen når hun hadde snakket med legen. Speeent!!

Nå begynner jeg å glede meg så veldig til å begynne med sprøyter. Det blir så flott å endelig gjøre noe aktivt i denne prosessen. Jeg prøver å nyte det faktum at dette er mitt første forsøk, og med det følger det en spenning og en optimisme som jeg nok ikke vil føle hvis jeg må i gjennom flere. Er spent på hvordan kroppen reagerer på hormoner, hvor mange egg får jeg ut, får jeg noen på frys, deler de seg normalt? O.s.v. Jeg har aldri sett for meg selv med et barn født tidlig på året, så på grunnlag av det tror jeg ikke jeg blir gravid på første forsøk. Jada, smått litt tynt og merkelig grunnlag, jeg er enig i dèt ;)

Nå er det snart vår tur jenter :)
Når tror du at du skal starte?:-)

Tror det blir mot slutten av neste uke, skrev en post om det rett før spørsmålet til deg:)

Veldig spennende at du straks skal i gang!!

Ja, det har du jammen det ;) Håper du får begynne nå da. Hvor hører du til? Er dette ditt første forsøk?
Ja, det er helt utrolig spennende :D

Melder meg inn her jeg også! :-) Time til kontroll mandag neste uke for å få papirer og resepter :-D Vårt første ICSI forsøk :-) Planlagt uttak uke 19. :-)

Kanskje litt tidlig ute, men er spent på om det er fler enn meg som skal ha innsett i mai? :)

Jeg skulle egentlig hatt mitt første forsøk (ICSI) nå i april (uke18), men uka var full så jeg må vente en syklus til.

Skal ha mensen 4 april så sannsynligvis blir innsett uke 22, siste uka i mai. Er så spent!! Og så er det såååååå lenge til!!! :)

Gleder meg kjempemasse selvom jeg vet jeg hormonene kan være tøffe, sprøytene skumle og uttak/innsett vonde. Ønsker oss så inderlig en liten babyskatt <3
Vi skal ha innsett 1 uken av mai , teller på dagene! Lykke til!

Langt protokoll dessverre! Vente tiden er værst! Vi får hjelp åss klinikk hausken siden der var det ikke vente tid! Koste hva det koste vill hehe

Er det privat? Føler jeg har venta en evighet i det offentlige. Ble henvist til utredning i sept 2013 og skal på vårt første forsøk nå.

Vi skal også ha lang protokoll, men da starter du strax på sprøyter da kanskje? Hvordan var det med neseprayinga? Jeg henger såååå langt etter dere som skal tidlig i mai :p (begynner nedregulering 1 mai).

Back
Topp