Kontroll på kontroll...

håperpåettmirakel

Glad i forumet
Hei. Nå har jeg gått på sprøyter i elleve dager og i morgen skal jeg inn til min tredje kontroll, er det vanlig egentlig? Var på kontroll på dag åtte og dag ti og i morgen på dag tolv. Venter så på egguthenting. Også har jeg to timer og kjøre hver vei, så litt av ett puslespill og få det til å gå opp. Og gått på nesespray siden sjuende mars og sliter så med hodepine. Denne ungen er virkelig ønsket...

Hei. Nå har jeg gått på sprøyter i elleve dager og i morgen skal jeg inn til min tredje kontroll, er det vanlig egentlig? Var på kontroll på dag åtte og dag ti og i morgen på dag tolv. Venter så på egguthenting. Også har jeg to timer og kjøre hver vei, så litt av ett puslespill og få det til å gå opp. Og gått på nesespray siden sjuende mars og sliter så med hodepine. Denne ungen er virkelig ønsket...
Oi, jeg trodde bare det var en kontroll, og så satte de datoen der for uttak basert på hvordan hormonene fungerte?

Kjenner til følelsen med nesesprayen, begynte 21 februar, så er veldig lei av den nå, haha, men er helt enig med deg, disse barna som kommer etterhvert, de er så uendelig ønsket og elsket når de bare kommer. :Heartred

Jeg har gått på sprøyter i 7 dager, og skal på kontroll i dag. Spent på hva de sier. Regner med jeg må gå på sprøyter lengre. De har hele tiden sagt ut tak i uke 16 ( neste uke)

Det er vanlig med tett oppfølging på noen. De kan ikke hente ut før folliklene er en viss størrelse, og de vil gjerne at så mange som mulig har lik størrelse også. Derfor er det noen som har oftere kontroller når det nærmer seg:)

Det varierer vel veldig ut ifra hvordan man reagerer på hormonene vil jeg tro. Jeg var på sjekk allerede på dag 6, så my sjekk på dag 9. Hadde uttak på dag 12

Æ hadde 5 kontroller før egg utak. Det var for at eggene skulle være store nok.
Gikk på 3 forskjellige sprøyter i nesten 1 månde de siste 6dagene gikk æ opp på 4 sprøyter om dagen.

Jeg hadde en kontroll etter 8 dager. Siden folliklene ikke var store nok, så måtte jeg øke dosen og tilbake på dag 12. Mye skjedde på de få dagene og det ble planlagt egguthenting.

Denne gangen skal jeg starte på den dosen jeg avsluttet med sist, så håper jeg slipper med den ene turen for å sjekke follikler.

Jeg har 2,5 times kjøring hver vei, så skjønner hva du mener med den fartingen.

Lykke til :)

Hmm... Veldig spent på hva de sier i morgen altså. Håper og ber for at det er siste kontroll, så jeg kan få uttak på lørdag. Slitsomt og gå slik. Også har jeg så vondt i eggestokkene i tillegg da..

Hmm... Veldig spent på hva de sier i morgen altså. Håper og ber for at det er siste kontroll, så jeg kan få uttak på lørdag. Slitsomt og gå slik. Også har jeg så vondt i eggestokkene i tillegg da..

Lykke til! Går du privat?

Tusen takk. Nei er på Riksen, nå er blodprøvene tatt, så da er det bare å vente på legetimen om fire lange timer....

Men de jobber vel ikke i helgene? Tenker i forhold til at du håpet uttak på lørdag? Gjør ihvertfall ikke det på st.olavs.. Så jeg måtte vente til over helgen

Back
Topp