.... man mango?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme har jegJeg har en sånn spesialkniv som man trer over den og fjerner stenen. Så deler jeg resten i båter og spiser kjøttet
Det er sånn proffene gjør detJeg setter kniven i på toppen av mangoen og drar kniven ned langs hver side av steinen, så ruter jeg kjøttet, "vrenger" kjøttet ut og drar kniven langs skinnet. Går unna kjempefort når du har teknikken inneSå sitter du igjen med fine mango biter å fråtse i
![]()
Jeg også. Så det på Facebook en gang.Jeg setter kniven i på toppen av mangoen og drar kniven ned langs hver side av steinen, så ruter jeg kjøttet, "vrenger" kjøttet ut og drar kniven langs skinnet. Går unna kjempefort når du har teknikken inneSå sitter du igjen med fine mango biter å fråtse i
![]()
Samme gjør jeg!Jeg setter kniven i på toppen av mangoen og drar kniven ned langs hver side av steinen, så ruter jeg kjøttet, "vrenger" kjøttet ut og drar kniven langs skinnet. Går unna kjempefort når du har teknikken inneSå sitter du igjen med fine mango biter å fråtse i
![]()
Jeg setter kniven i på toppen av mangoen og drar kniven ned langs hver side av steinen, så ruter jeg kjøttet, "vrenger" kjøttet ut og drar kniven langs skinnet. Går unna kjempefort når du har teknikken inneSå sitter du igjen med fine mango biter å fråtse i
![]()
Samme herJeg setter kniven i på toppen av mangoen og drar kniven ned langs hver side av steinen, så ruter jeg kjøttet, "vrenger" kjøttet ut og drar kniven langs skinnet. Går unna kjempefort når du har teknikken inneSå sitter du igjen med fine mango biter å fråtse i
![]()
Selges i de fleste butikkerVeldig smart, men får ikke brukt den til så mye annet, da
Vis vedlegget 111563
Jeg setter kniven i på toppen av mangoen og drar kniven ned langs hver side av steinen, så ruter jeg kjøttet, "vrenger" kjøttet ut og drar kniven langs skinnet. Går unna kjempefort når du har teknikken inneSå sitter du igjen med fine mango biter å fråtse i
![]()