Og vi har vw touran
vi må ha babysete i midtn men det er en liten opphøyning på gulvet pga eksosrøret. Noen som vet om om det er godkjent å da ha base?
den er kanskje 5cm forhøyet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må bare finne noe der støttebenet passer. Vi hadde akta graco duologic 2 i midten på vår touran tidligere, den har base. Ta med bilen til butikken og prøv deg fram.![]()
Ikke sikker på om jeg forstår her. Basen skal jo stå flatt på setet. Støttebenet kan du stille lengden på, så det passer perfekt. Problemene vi hadde med mange støtteben til sete nr 2, var at de ikke passet på forhøyningen i midten. Hvis støttebenet stikker utom kanten på forhøyningen så det blir vriklete går det ikke. Du må bare prøve flere seter til du finner et som står støtt. Vi prøvde ikke babyseter der, så jeg vet ikke hvilke som passer og ikke. Eller duologic kan egentlig brukes fra nyfødt da, så det finnes i alle fall ett alternativ.Er det lov om ikke basen blir veldig forhøyet fra sete?får ikke beltestolene i midten pga det blir for trangt til å feste belte :/
Ikke sikker på om jeg forstår her. Basen skal jo stå flatt på setet. Støttebenet kan du stille lengden på, så det passer perfekt. Problemene vi hadde med mange støtteben til sete nr 2, var at de ikke passet på forhøyningen i midten. Hvis støttebenet stikker utom kanten på forhøyningen så det blir vriklete går det ikke. Du må bare prøve flere seter til du finner et som står støtt. Vi prøvde ikke babyseter der, så jeg vet ikke hvilke som passer og ikke. Eller duologic kan egentlig brukes fra nyfødt da, så det finnes i alle fall ett alternativ.
Hvis basen står støtt og godt ned på setet så går det vel, men basen kan ikke stå i "løse lufta" om det er det du mener?
Om ikke hele basen står godt ned på setet så er det ikke trygtBlir vel at ytterste del av basen ikke står støtt på sete om støttebenet ikke kan justeres nok. Jeg er ganske dårlig på å forklare![]()
Om ikke hele basen står godt ned på setet så er det ikke trygt
Fryktelig tungvint å få babyen på plass i midten da? Hvilke andre seiersmaskiner dere ha? Har ikke prøvd ut enda her, men vi håper å ha britax maxway åpen side, så britax beltestol i midten og Maxi cosi med base på andre siden. Evt uten base om det ikke går med base. Burde vel prøve ut snart!Får drite i base da![]()
Fryktelig tungvint å få babyen på plass i midten da? Hvilke andre seiersmaskiner dere ha? Har ikke prøvd ut enda her, men vi håper å ha britax maxway åpen side, så britax beltestol i midten og Maxi cosi med base på andre siden. Evt uten base om det ikke går med base. Burde vel prøve ut snart!