P-ring

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg satte inn det første dag i første menstruasjonsdag, og har nå snart blødd i 3 uker. Er som vanlig mensblødning hver dag. Nå skal jo den snart taes ut, og mensen skal komme "pånytt" .. Må sikkert gi det litt tid. Aldri gått på det. Men en smule lei nå ja! :/

Har du noen erfaring ?

Jeg satte inn det første dag i første menstruasjonsdag, og har nå snart blødd i 3 uker. Er som vanlig mensblødning hver dag. Nå skal jo den snart taes ut, og mensen skal komme "pånytt" .. Må sikkert gi det litt tid. Aldri gått på det. Men en smule lei nå ja! :/

Har du noen erfaring ?
Jeg gikk på p-ring i mange år, fikk aldri blødninger på den måten der. Var fire-fem dager med lett blødning, og så var det stopp fram til ringpausen. Og slik var det helt fra første gang jeg brukte den. Men man reagerer jo forskjellig på preparater. Gi det litt tid, og hvis det fortsetter slik som nå, så burde du nok vurdere å prøve noe nytt :)

Jeg gikk på p-ring i mange år, fikk aldri blødninger på den måten der. Var fire-fem dager med lett blødning, og så var det stopp fram til ringpausen. Og slik var det helt fra første gang jeg brukte den. Men man reagerer jo forskjellig på preparater. Gi det litt tid, og hvis det fortsetter slik som nå, så burde du nok vurdere å prøve noe nytt :)
Takk for svar ! Får gi den en sjangse .. Får ikke spiral på en goood stund pga kraftig infeksjon i livmora etter fødsel, ble gravid på ppiller , takler ikke tanken på å putte pstav i armen , livredd for sprøyter (psprøyter) .. Må vi fortsette med kondom, kommer sexlivet til å bli begravd :D Hahah .. Såå håper virkelig det her fungerer !

Eg blødde lett omtrent heile første månaden. Deretter har det vore kjempestabilt og eg er veldig fornøgd!

Bare litt? Jeg blør mye :( tillegg vondt nå, så tok den ut :/
Huskar ærlig talt ikkje heilt, er eit par år sidan. Veit at eg blødde første mnd, usikker på om det var smerter. Tok i alle fall ut første ringen etter dei tre vekene den skulle vere inne, og tenkte at eg skulle gje den EIN sjanse til, og neste mnd var alt pøørfekt. Det er jo ny type hormoner kroppen må bli vant til, så kanskje ikkje rart det blir litt tull i begynnelsen?

Jeg blødde minimalt når jeg brukte p-ring...men husker jeg hadde skikkelig menssmerter første gangen jeg brukte den og slet meg igjennom det. Kroppen måtte rett å slett bli vant med hormonene i ringen :) av alt jeg har brukt så er jeg superfornøyd m ringen,helt til min nåværende samboer ikke likte den da han kjente den av og til :p

Jeg blødde veldig lite, men hadde helt insaine mensensmerter hver gang. Jeg orka ikke mer av den :P

Jeg blødde minimalt når jeg brukte p-ring...men husker jeg hadde skikkelig menssmerter første gangen jeg brukte den og slet meg igjennom det. Kroppen måtte rett å slett bli vant med hormonene i ringen :) av alt jeg har brukt så er jeg superfornøyd m ringen,helt til min nåværende samboer ikke likte den da han kjente den av og til :p
Du vet at du kan ta den ut i et par timer om dagen? Da slipper man problemet med å kjenne den under samleie ;) Står på hjemmesiden til nuvaring.

Du vet at du kan ta den ut i et par timer om dagen? Da slipper man problemet med å kjenne den under samleie ;) Står på hjemmesiden til nuvaring.
Joda,jeg vet det...og det gjorde jeg en gang med en tidligere "kjæreste",og da ble jeg gravid :p men mistet den gang,og kanskje lik så greit da han viste seg å være en psykopat! :o men byttet til p-piller med mim nåværende kjærest da jeg traff han :)

Back
Topp