Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har testet synet og vært på legekontroll uten noen funn. Er også hos psyk.helsesøster, så håper det gir resultaterSå flott at du tar dette på alvor!
Skulle ønske mine foreldre hadde gjort det da jeg var liten, istedet for å ikke tro på meg og si at det kunne da ikke være så gale.
Finn ut hvorfor barnet ditt har denne hodepinen. Er det synet? Er det ryggen? Er det belastning av noe han bærer på? Kan det være sykdom?
Hos meg var det en blanding av tre ting: Sykdom, sittestilling på skolen og skolesekken.
Sykdommen fant de ikke ut av før jeg var over 20 (jeg har sterk grad av fibromyalgi). Sittestilling på skolen med bøyd nakke gjorde at jeg ble veldig stiv i musklene, og belastningen av den tunge sekken gjorde det verre.
Den dag idag sliter jeg med smerter hvis jeg feks spiser middag på stuebordet, eller har båret matvarer fra bilen og inn.
Se på når sønnen din har mest vondt og se om det kan settes i sammenheng.
Det som hjelper meg er sterk massasje på skikkelig institutt, ikke sånn fysioterapimassasje som ikke er godt for noe.
Problemet er bare at de metodene de bruker gjør at jeg ender opp gul og blå og er svært smertefullt.
Jeg tar varm dusj 2-3 ganger for dagen for å løse opp musklene.
Masse lykke til. Ingen barn fortjener de smertene.
Har testet synet og vært på legekontroll uten noen funn. Er også hos psyk.helsesøster, så håper det gir resultaterprøver massasje hver kveld i håp om lindring, raskere bedring
flytende Ibux hjelper, men ssyns ikke han kan ta dette så ofte heller.
Takk for gode råd![]()
Ja altså de konkluderte vel med spenningshodepine, siden de ikke fant noen andre funn som kunne være forklaringen. Hadde det selv som barn og gikk til noen som satte akupunktur og brukte no slags sugekopper på skuldrene. Kan undersøkelitt om det fortsatt finnes noe sliktLegen fant ikke noe feil med meg heller. Ikke da jeg var 7 og ikke da jeg var 12 og ikke da jeg var 15 og ikke da jeg var 17 osv.
Først fikk mamma og pappa bare høre at enten var det voksesmerter eller at jeg påstod jeg hadde smerter for å slippe skolen.
Da jeg ble litt eldre og kunne protestere og krevde å få gå til legen sa denne at jeg bare var lat og måtte trene.
Jeg har vært hos gasnke mange leger og de fleste nekter å tro at det er noe gale med en så ung person. Man blir ikke tatt på alvor.
Håper virkelig de vil ta barnet ditt på alvor. Flott han har en mamma som forstår!
Har tenkt litt på det. Han er snart 6årHva med å prøve kiropraktor? Hvor gammelt er barnet?