ventetid etter laparoskopi?

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Jeg var inne til en ovarian drilling for 2 uker siden. Skal i gang med ivf igjen da samboeren har få svømmere i tillegg til min pco. Nå sittter jeg her kjempe rastløs og har lyst til å komme igjen med ivf!
Noen som har erfaring med ventetid før jeg kan begynne igjen? Går privat, så slipper å vente på ledig tid, tenker mer på hvor fort man får lov til å starte..

Wow. Dette hørtes ut som mitt innlegg :) Jeg drillet 13. Mars og skal starte på spray om 10 dager. Dvs at jeg måtte få mensen én gang etter drilling også kunne jeg starte på spray. Går også privat:)

Jeg var på ca. CD 7 første gangen jeg var hos fertilitetssenteret. Fikk begynne allerede neste syklus. Det vil si at jeg var på forsamtale 26. mars, og begynner på sprøyter ca. 19. april. Uttak/innsett sent i april/tidlig i mai.

Jeg har hatt lap. da.

Lykke til :)

Wow. Dette hørtes ut som mitt innlegg :) Jeg drillet 13. Mars og skal starte på spray om 10 dager. Dvs at jeg måtte få mensen én gang etter drilling også kunne jeg starte på spray. Går også privat:)

Haha! Godt det er flere som lurer. Føler jeg googler meg ihjel her! Har du merket noe endring etter lap??

Jeg var på ca. CD 7 første gangen jeg var hos fertilitetssenteret. Fikk begynne allerede neste syklus. Det vil si at jeg var på forsamtale 26. mars, og begynner på sprøyter ca. 19. april. Uttak/innsett sent i april/tidlig i mai.

Jeg har hatt lap. da.

Lykke til :)

Altså oppstart i syklus 2 etter lap?
Går til fertilitetsenteret selv
Lykke til du også!!

Haha! Godt det er flere som lurer. Føler jeg googler meg ihjel her! Har du merket noe endring etter lap??
Ikke så mye endring egentlig...Annet enn at arrene klør og stikker litt:) Men satser på at det har skjedd noe bra inni der. Har pco selv og haugevis av eggposer, men de drillet bare 12 (?!?!). Noe jeg synes er lite da de likevel fant 30 poser på den ene siden på ul. etter lap. Jeg holder meg langt unna google denne gangen. Man blir bare gal av det. Hehe :) Mange sånne kvinneforum som bare gjør ting enda verre...

Var ikke noe om antall sykluser etter ved St. Olav. Hørtes ut som man kunne starte rett opp etter lap om de hadde hatt ledig plass.

Ikke så mye endring egentlig...Annet enn at arrene klør og stikker litt:) Men satser på at det har skjedd noe bra inni der. Har pco selv og haugevis av eggposer, men de drillet bare 12 (?!?!). Noe jeg synes er lite da de likevel fant 30 poser på den ene siden på ul. etter lap. Jeg holder meg langt unna google denne gangen. Man blir bare gal av det. Hehe :) Mange sånne kvinneforum som bare gjør ting enda verre...

Ble 10 hull i den ene og 15 i den andre for meg:p håper virkelig det har noen effekt! Tror jeg ringer klinikken i morgen jeg han sa noe om en ny AMH om 6 uker, men det blr jo egentlig ikke ha noe å si for dehandlingen sånn sett
Har stort sett vært flink til å holde meg unna det verste, men bllir så gira/rastløs av dette her!

Vi prøvde en runde med hormener før lap og men stimuleringen fungerte dårlig pga for store menger cyster.. krysser fingre å tær nå!

Blir spennende å følge meg deg videre med tanke på at vi sitter i ca samme situasjon

Dere skal ikke prøve selv etter ovarie drilling? Her kom plutselig syklus og eggløsning i gang selv etter de drillet, enda det bare ble drillet 4 eller 5 cyster av kjempemange. De måtte stoppe for jeg begynte å blø.

Dere skal ikke prøve selv etter ovarie drilling? Her kom plutselig syklus og eggløsning i gang selv etter de drillet, enda det bare ble drillet 4 eller 5 cyster av kjempemange. De måtte stoppe for jeg begynte å blø.

Skulle ønske det var så "enkelt" typen har få svømmere så nå nok i gang med icsi..

Back
Topp