Rier?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg hadde en liten rosa blødning i dag tidlig, er 39+6 i dag. Etter en liten stund begynte riene å komme regelmessige, varte ca 50-60 sekunder og med 3-5 minutters mellomrom. Så, når jeg satt meg ned for å slappe av litt så ga de seg omtrent helt... Med en gang jeg reiste meg opp og begynte å gå så kom de tilbake, og de holder seg regelmessig så lenge jeg står! De er skikkelig vonde også. Men de skulle vel ikke ha gitt seg når jeg satt meg ned??? Eller er det kanskje en av disse trege fødslene som man må "gå" igang for å få barnet helt ned?noen med tips?

Når jeg nå hadde en skikkelig vond rie så kjente jeg det kom litt blod igjen, denne gangen litt mer rødlig enn i dag tidlig....

Edit: da var den nydelige slimproppen kommet også... Den gikk en gang tidligere, men har nok bygget seg opp ny..

Last edited:
Har dessverre ingen tips, men vil ønske lykke til :)

Lykke til :)

Har du lang vei til føden? Ville nok vurdert å ringe snart...

Ring og hør du. Hvis det ikke er rier så stopper de stort sett når du tar opp telefonen for å ringe ;)

Det kan jo være starten på noe;) Jeg ville hoppet i dusjen og dusjet lenge:)

Ikke så mye tips, men ønsker deg masse masse lykke til :D

Det kan jo være starten på noe;) Jeg ville hoppet i dusjen og dusjet lenge:)
Enig i dette! Ta deg en dusj, se hvordan det går, og deretter RING FØDEN! De har sikkert en formening om de synes du bør "gå igang" fødselen eller hvile den i pause.
Masse lykke til!!

Lykke til!!! Venter spendt på oppdatering ;)

Siden du er tredjegang ville jeg ha ringt til føden, du vet aldri når og hvor fort de kommer. Kjipt å føde langs veien bare fordi man er sta?

Jeg ville ha ringt føden å hørt med de. Det sies at når de ikke går vekk med dusj og ikke går vekk når du setter deg ned/slapper av så er det rier men om de går vekk med paracet eller når man slapper av så er det ikke i gang :-) Litt teit forklart men tror du kanskje skjønner. Ønsker deg hvertfall Lykke til :-) Og den sperren er forresten grusom å ha, har hatt den jeg også men fant fort ut at det beste var å ringe :-)

Back
Topp