Jeg hadde en liten rosa blødning i dag tidlig, er 39+6 i dag. Etter en liten stund begynte riene å komme regelmessige, varte ca 50-60 sekunder og med 3-5 minutters mellomrom. Så, når jeg satt meg ned for å slappe av litt så ga de seg omtrent helt... Med en gang jeg reiste meg opp og begynte å gå så kom de tilbake, og de holder seg regelmessig så lenge jeg står! De er skikkelig vonde også. Men de skulle vel ikke ha gitt seg når jeg satt meg ned??? Eller er det kanskje en av disse trege fødslene som man må "gå" igang for å få barnet helt ned?noen med tips?
Når jeg nå hadde en skikkelig vond rie så kjente jeg det kom litt blod igjen, denne gangen litt mer rødlig enn i dag tidlig....
Edit: da var den nydelige slimproppen kommet også... Den gikk en gang tidligere, men har nok bygget seg opp ny..
Når jeg nå hadde en skikkelig vond rie så kjente jeg det kom litt blod igjen, denne gangen litt mer rødlig enn i dag tidlig....
Edit: da var den nydelige slimproppen kommet også... Den gikk en gang tidligere, men har nok bygget seg opp ny..
Last edited: