Når du stirrer på de 4 prikkene i ansiktet hans i sånn 20 sek, og så skal lukker øynene? Da kommer Jesus fram hos meg hehe. Darth Vader har jeg aldri sett, kanskje de lignerSer bare Darth Vader på den nederste jeg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du stirrer på de 4 prikkene i ansiktet hans i sånn 20 sek, og så skal lukker øynene? Da kommer Jesus fram hos meg hehe. Darth Vader har jeg aldri sett, kanskje de lignerSer bare Darth Vader på den nederste jeg!![]()
Fikk ikke opp noe... kanskje jeg må se litt lenger?
Ja man må stirre på de fire prikkene i hvertfall 20 sek mener jeg. Og han kommer ikke opp lenge av gangen heheFikk ikke opp noe... kanskje jeg må se litt lenger?
Om du stirrer i minst tjue sekunder og så ser på ein einsfarga vegg er det mest tydeleg syns eg. Da dukker Jesus gradvis framFikk ikke opp noe... kanskje jeg må se litt lenger?
Ja det kan sikkert være bedre enn å lukke øyneneOm du stirrer i minst tjue sekunder og så ser på ein einsfarga vegg er det mest tydeleg syns eg. Da dukker Jesus gradvis fram![]()