Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cybex pallas? Lurer på erfaringer på dette? Sitter barnet behagelig, blir det klamt med den puta foran magen?noen som vet hvordan det kommer ut i en test? (fant ingen)
Håper noen her kan hjelpe meg![]()
Det har vel fått blandet kritikk. Hvor stort er barnet?
Det er stor sannsynlighet for at barnet faller ut om bilen ruller rundt...
Har et lignende sete med sånn pute (fra Kiddy). Gutten min satt som en konge i setet med puta. Han kunne lene armene på det, og var veldig fornøyd. Aldri opplevd at det ble klamt, og vi brukte bare puta på sommeren når det var varmt!Cybex pallas? Lurer på erfaringer på dette? Sitter barnet behagelig, blir det klamt med den puta foran magen?noen som vet hvordan det kommer ut i en test? (fant ingen)
Håper noen her kan hjelpe meg![]()
Hvordan kan dette sete bli solgt hvis dette kan skje? :/ da burde vel ikke det være godkjent?
Det var nettopp det jeg har lest, men finner ikke linken nå.Det er stor sannsynlighet for at barnet faller ut om bilen ruller rundt...
Jeg ville kjørt på med bakovervendt så lenge som mulig, og deretter kjøpt en vanlig beltestol.
Jeg klarer dessverre ikke finne den informasjonen jeg leste om setet.
Hjelper ikke kjøpe et annet for det er ikke noe annet sete som er såpass langt i ryggen :/ dette sete er det eneste som passer han :/
Hvor stor er han da? Min sønn på 119 og 20 kilo får plass i britax maxway, axkid, og besafe izi plus..
Din to åring kan da ikke være så stor allerde?
Han er 95 cm men han er veldig lang i ryggen.. Besafe setet er ca 38 cm i ryggen, et britax sete var 40 cm i ryggen og min guttunge er 38 cm i ryggen :/
Det som er problemet med sete mitt er at skulderreimene ligger i et med skuldrene så hvis guttungen vokser litt til vil reimene begynne under skuldrene og det blir jo feil sikring :/ var å snakket med en som har peiling og viste ho sete med guttungen og ho sa e snart måtte bytte sete :/ og for det andre sitter han ikke bakovervendtDe kan sitte ganske lenge i ett bakovervendt sete, kan til og med ha hode litt over kanten på sete.
Min gutt er også lengst i ryggen, det har ikke vært noe problem.
Men har du det vanlige besafe combi sete så er den kortere i ryggen enn izi plus.