Fredagstrollene

Boblefrua

Forumet er livet
Når døde de ut? Jeg var veldig aktiv i 2009-2010. Og da kunne man virkelig ikke være borte fra pcen i mer enn 5 min. Da var trådene på ti sider eller plutselig stengt.

Når forsvant trollene?

*mimre mimre* :)

Kommer da noen innom innimellom. Problemet er vel det at de fleste trolla nå til dags lærte ikke av de gamle. Dermed dør de like fort som de ble til her inne. Også var de fryktelig lette å "se" :p

Morsomt med litt troll synes jeg :P

De er så gjennomsiktige at de synes idét de poster et innlegg :p

Morsomt med litt troll synes jeg :p
Lager jo litt action:D nå ligger jo de samme trådene på førstesiden i mange dager.
Og diskusjoner er moro. Og så ble innboksen full med pm etterpå:p

Er så utrolig noob på sånt... Fredagstroll? :p
Folk som lager flere profiler og oppretter tråder som lager både liv og store diskusjoner;)
Hvis du var borte i 5 min før, kunne tråden være på 10 sider:p

Lager jo litt action:D nå ligger jo de samme trådene på førstesiden i mange dager.
Haha :) Vi kan godt ha noen synes jeg :P

Husker det! Helgene var helt ville her inne :p Tror ikke bare det handler om at trolla er vekk. Men etter omleggingen av forumet forsvant mange av dem rappkjefta damene som var med å fyre opp under ilden. Noen av dem kunne få starte en krangle i hvilken som helst tråd. :D

Haha, det har jeg aldri opplevd i mine 3 år på forumet :P

Det var tider d. Da var d bare å finne fram popcornet. Da var bv tidenes underholdning.
Hehe. Nesten så man ikke ville finne på noe i den virkelige verden i helgene. Man gikk jo glipp av så mye!

Husker det! Helgene var helt ville her inne :p Tror ikke bare det handler om at trolla er vekk. Men etter omleggingen av forumet forsvant mange av dem rappkjefta damene som var med å fyre opp under ilden. Noen av dem kunne få starte en krangle i hvilken som helst tråd. :D
Sant det. Mange som forsvant da. Meg selv en stund også.

Savner god trolling:):)

Back
Topp